• sommarblomma1

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Ellaria skrev 2015-08-21 15:26:24 följande:

Hej alla! Har precis börjat med NC och kombinerar med ägglossningstest. Ser att alla ni har nån sorts baslinje? Den verkar inte jag ha i min app... Kommer den efter man har tempat ett tag? Har bara tempat en vecka.

You know nothing, Jon Snow
    Den dyker upp efter ett tag :)
  • sommarblomma1
    Sajocawa skrev 2015-08-23 05:28:06 följande:

Och såklart bilden blev hela sne... Testar igen (och hatar att man inte kan redigera sina inlägg)
    phpvg6MKe59804.jpg

Jag tror jag ser nåt!
  • sommarblomma1
    Loppan84 skrev 2015-08-23 07:06:11 följande:

Inaktiverade märningen fråb igår pga vinet men har fortfarande en rejäl höjning så kan nog känna mig trygg i att ägget släpper. Hurra!! Är så lättad! Så får vi se om den ena gången räcker, troligen inte - men bara skönt att veta att ÄL funkar :)

phpvb2Dq600933.jpg

Skönt att du fått bekräftat äl!! Håller tummarna att det tar sig!

Jag går och väntar på ny äl, är på dag 11 i cykeln idag men har jag otur kan jag då vänta länge. Äter dock rosenrot nu som jag hoppas kan hjälpa till att korta ner cykeln!
  • sommarblomma1
    halo83 skrev 2015-08-23 08:13:41 följande:

Blöder inte lika mycket som jag brukar, ingen mensvärk alls! Brukar ligga dubbelvikt annars.

Tog test dagen innan jag fick mens som var neg,inget efter det ..

Ta ett test till tycker jag! Tempen ser ju ganska hög ut..
  • sommarblomma1
    Ortiz skrev 2015-08-23 08:06:56 följande:

Bim idag. Igår hade jag någon brunaktig grumlig blödning på eftermiddagen/kvällen samt som mensvärk när jag var på toan, väldigt lite dock.. Tänkte att mensen kom en dag tidigt men idag syns inget och ingen mens än däremot så sjönk min temp drastiskt från 36,69 till 36,46 idag.. Så som den gör när mensen ska komma. Neg på gravtest också...

Vad tror ni? :(

Då tempen sjönk så mycket så verkar det nästan som att mensen är på g. Det är nog bara att avvakta och se.
  • sommarblomma1
    Lova123 skrev 2015-08-24 07:14:44 följande:
    Du kan nog ha rätt Loppan84. Idag ändra NC min ÄL från den 22/8 till 20/8. Men hade neg test då med, så nu vet jag inte vad jag ska tro. Fick i vart fall även framflyttad BIM till den 30/8. Så väntan blir inte lika lång. Men har nu inte så höga förväntningar på denna cykel. phpad2X2R44823.jpg
    Fast tempen är mer att lita på än ältest så nog ser det ut som att du haft äl alltid :)
  • sommarblomma1
    Sajocawa skrev 2015-08-24 12:07:43 följande:
    Tack! Jag gick precis bananas och tog fler test, eller två andra test än vad jag tagit hittills, plus ett ägglossningstest.. eftersom jag ändå inte kissat sen halv 6 imorse, och alla gav utslag så jag vågar tro på det liiite mer Glad
    Ingen tvekan! Stort grattis!!! Hoppas på att följa efter snart! Ska bara värpa lite ägg först haha
  • sommarblomma1
    Sajocawa skrev 2015-08-24 12:50:16 följande:
    Tack. Värp på nu, och ligg på! Kyss Hejar på dig, och alla andra härinne!
    Haha tack! När blir bf för dig nu då?
  • sommarblomma1

Är på dag 16 i cykeln och ältestet visade negativt än så länge men det känns som om att den inte är allt för långt borta! Hoppas rosenroten gjort underverk för cykeln denna gång!

• sommarblomma1
    fastfrusen skrev 2015-08-29 03:10:19 följande:

Hej tjejer! Uppdaterar mitt i natten från sjukhuset! Jag var gravid men det var ett utomkvedes så har blivit akut opererad inatt.. Fick jätteont på eftermiddagen en halvtimme ungefär, sen klingade det av så tvekade på att åka in men gjorde det ändå o tur var ju det! Känns overkligt, o vill inte gå igenom det igen typ.. De tog min vänstra äggledare.

D
    Men oj, vad tråkigt att höra! Hoppas du mår ok trots omständigheterna!
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles