Tråden för oss som använder NaturalCycles

Nån mer som är nära bim och e nervös för att tempa varje morgon? Själv e de lite skräckblandad förtjusning typ.. Skitnyfiken på hur kurvan blir men samtidigt livrädd för svaret... Så här ligger jag nu . Bim på fredag el söndag
Vet inte om jag vågar göra de när jag vaknar...
Vad tror ni?
Ne har inte fått en sån jämn kurva innan och har ej fått ett sånt meddelande innan
Jag tycker att det ser riktigt lovande ut tjejen! Din kurva ser jättefin ut! Har du fått en så fin kurva förut och blivit ombedd att ta graviditetstest av NC förut?
Tack alla, jag vågar inte riktigt tro på att det är ett streck men ska testa igen imorgon. Imorgon mitt på dagen så åker jag iväg på en festival och kommer hem på tisdag så vet inte riktigt hur jag ska göra med test där.
Detta var försök 5 sammanlagt och försök 2 med NC hade först en cykel med NC då jag försökte kolla hur min kropp fungerade. För er som inte vet så har jag haft väldigt oregelbunden mens och har bara haft ca 7 cyklar på ett år
Jag tror jag anar ett streck! :) grattis!
Jag tycker också att jag ser något!! testa med en CB-digital om några dagar!! Grattis!
Ser minsann ett streck! Grattis!
Jag ser också ett streck! :D
Tycker definitivt det är ett streck!
Grattis!! Jag som precis hoppat in i gruppen har lite svårt att hålla koll på alla, vilket försök var detta för dig? :D
Jag tycker mig också se ett streck! :D
Jag tycker också det ser ut som ett plus emmissara! Stort grattis! Vad roligt att det tog sig så fort om du har haft så pass oregelbunden mens innan! :D