• frokenasta

Tråden för oss som använder NaturalCycles

2 dagar kvar... Igår kväll kändes det verkligen som att mensen skulle ha kommit idag. Men min är alltid punktlig så det vet jag att den inte gör. Min sambo tror verkligen det är kört eftersom jag har mensvärk. Egentligen jag också men hoppet är väl det sista som lämnar en?

Vilka fler har nära till BIM?
    Ni som plussat, hur kände ni er dagarna innan? Inget speciellt?

• frokenasta
    sommarblomma1 skrev 2015-08-11 07:24:32 följande:

Jag tog ett test på bim -4 idag som var blankt :( Kanske inte försent men det känns ändå kört tyvärr..

Vad tråkigt :( Men ingen mens?
  • frokenasta

Det är väl bara CB digitala som visar så pass tidigt? Prova ett sånt? ???? Känner du några symtom?

sommarblomma1 skrev 2015-08-11 09:48:38 följande:

Nej den bör ju inte komma förrän på lördag isf. Kommer inte testa innan dess iaf och så ska jag nog köpa ett annat test då de jag har är några billiga sådana och inte vet hur pålitliga de är.

• frokenasta
    halo83 skrev 2015-08-11 11:05:41 följande:

Igår hade jag så sjukt ont i magen, det lixom högg/ilade en massa så hade svårt att sätta mig ner och resa mig upp ... Idag på äl+6 fick jag en tempdipp. Kan det vara en implantationsdipp tror ni? El är det för liten skillnad ?

Håller tummarna :) När är BIM? Känner du något idag?
  • frokenasta
    halo83 skrev 2015-08-11 12:49:02 följande:

Har bim den 20:e . Känner inte av nån värk idag. Är bara fasligt trött

Vi får hålla tummarna :) Jag är också trött men det är nog för att jag börjat jobba igen efter semestern, haha. Hatar den här väntan för jag har så svårt och tänka på annat även om jag jämt varit övertygad om att det inte hänt något.
  • frokenasta
    halo83 skrev 2015-08-11 11:05:41 följande:

Igår hade jag så sjukt ont i magen, det lixom högg/ilade en massa så hade svårt att sätta mig ner och resa mig upp ... Idag på äl+6 fick jag en tempdipp. Kan det vara en implantationsdipp tror ni? El är det för liten skillnad ?

Hur har det gått med tempen?
  • frokenasta
    halo83 skrev 2015-08-12 08:27:47 följande:

Världens ökning idag ...

KÄNNS JU SOM DET BARA KAN TYDA PÅ EN SAK? :D
  • frokenasta
    marol skrev 2015-08-12 09:00:56 följande:
    Ojoj! Ja det där kan man ju verkligen kalla ökning! En väldigt hoppfull sådan Vad spännande. Håller tummarna! hade också dipp igår följt av höjning idag, men inte lika stor dipp eller höjning så känner mig inte lika hoppfull som jag tycker du borde göra
    Hur mycket ökar tempen när man är gravid egentligen? Jag trodde den bara stannade på den tempen som man har efter ÄL. Kanske är individuellt :)

Jag har BIM imorgon :(
  • frokenasta
    sommarblomma1 skrev 2015-08-13 06:08:59 följande:

Imorse dippade tempen under strecket så det är nog kört denna månad :(

Den kanske stiger igen? Hur många dagar kvar?

Jag har BIM idag. Ingen mens. Har alltid fått mens torsdagmorgon sen jag slutade med piller. Det ger ju såklart hopp samtidigt som jag vet att det är fullt normalt att mensen kan vara lite sen :(
  • frokenasta
    soofa skrev 2015-08-13 09:31:49 följande:
    Men HEY, ska du inte testa då?! Skrattande Hur var tempen i morse?
    Jag (som är negativ, haha) tänker att det inte behöver betyda något att mensen inte kom som den brukar. Den kanske dyker upp imorgon istället? Jag har inte tempat imorse. Jag har inte kommit in i det ordentligt efter semestern.... Igår tempade jag dock och då var den fortfarande hyfsat hög i alla fall.
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles