Tråden för oss som använder NaturalCycles
jag har tagit ett gravtest idag..neg.. inga tecken alls på mensen,ingen värk inga spottnings inga pms...bara illamående och trött.
jag har tagit ett gravtest idag..neg.. inga tecken alls på mensen,ingen värk inga spottnings inga pms...bara illamående och trött.
Kollade tillbaka på 2 cyklar innan dessa,båda hade jag en lutealfas på 13 dagar..är på 14 idag.. Hoppas hoppas det blir att jag plussar sent bara
Okej det kan ju vara pms eller så är du gravid men en del plussar ju inte förrän runt bim+3 som tidigast.. Inte alltid man blev "befruktad" det datumet man tror så att man inte är lika långt gången som man tror.
Ja tänkte testa i morgon bitti. Ska försöka hålla mig längre än 4tim ;)
Å men det bådar ju gott! Hoppas!! Ska du testa imorrn?
Fick spottningar nu vid sex så det blev inget denna gång heller...:(
Nä de e nog mensen... Blöder lite mer idag men inte lika mycket dom jag brukar .. Men de kommer nog igång
Känns ändå rätt skönt att kroppen verkar vara i balans... Trots att det inte verkar bli nät plus..
Hur länge brukar ni blöda vid mens? Jag har tidigare haft en period på 7 dagar..sen gick det ner till 5 och senaste 4mån vara nere på 4 dagar, denna period endast3 dagar... Blöder även mindre å mindre i mängd oxå..
Slutade med å spruta för 14 mån sen
Har du slutat med p-piller eller liknande hormon preventivmedel? Sedan jag slutade med piller har mensen kortats ned.
Hmmm skum mens man har..blöder 3 dagar.. Inget alls den 4e och nu 5e dagen kom det spottningar .. Aja,nu väntar jag bara in att det ska sluta så vi kan nöjesligga haha. 4 dagar till mannens semester och en veckas barnledighet för oss :) vi har hans son varannan vecka och mina 2 är hos deras pappa i 5 veckor till..
Nån mer än jag som kommit till punkten att typ längta efter att få tempa för att se utvecklingen och alla små meddelanden man får? Tycker de e skitkul haha