• frokenasta

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Jag bor i Kalmar :)

Hildaisabell skrev 2015-07-29 22:00:22 följande:

Hej tjejer!

Woodwick, verkligen tråkigt att höra. Det blev precis lika för oss. Så jäkla.. Avslagen just nu.

Vi pker till Kreta imorgon, borta en vecka. Jag kommer inte ta med och tempa där och jag kommer vara helt borta här ifrån tror jag. Men jag läget ikapp och hör av mig när vi är på svensk mark igen!

Jag håller med om att alla här är så himla snälla och glada. Känns skönt! Får man, utan att verka som värsta psykot, fråga vart alla bor? Jag bor i Sthlm:) ha de så fina allihopa och lycka till. Jag håller tummar och tår!

• frokenasta

Precis vi får hoppas på augusti :)

soofa skrev 2015-07-29 14:05:44 följande:

Okej, det kan nog vara klokt att ta en paus från allt sådant ibland. Jag är mitt inne i mensen just nu och känner att det är de enda dagarna i månaden som jag slappnar av och tänker betydligt mindre på den här bebis-grejen än jag gör annars, ganska skönt.

Hoppas på vår tur i augusti!

• frokenasta

Tycker aldrig jag direkt tänkt att jag har äggviteliknande flygningen... Men jag vet inte. Svårt att tolka kanske.

Nu är min "fertila-vecka" över för denna gång.... 11 dagar till mens.

Sajocawa skrev 2015-08-02 10:07:06 följande:

VARNING FÖR ÄCKLIG BILD

Vet inte om alla härinne har koll på sina flytningar, det kan ju vara svårt att veta exakt också om man bara läser en text och sen tolka det i verkligheten. Men här är en bra bild för er som vill se hur fertila och icke-fertila flytningar SER UT. ;p

peeonastickfreak.files.wordpress.com/2014/11/wpid-collage_20141114203810177_20141114204645201.jpg

• frokenasta

5 dagar kvar till mensen... Hur är det hos er andra? Känner ni något? Är det ens möjligt att känna något så tidigt? Jag har molvärk till och från men det hade jag förra månaden också och då kom ju mens på exakt rätt dag. Fy tusan vad jag längtar :(

• frokenasta

Eller har det tagit sig och därför känner du ingen molande mensvärk? :) Vi får hålla tummarna hårt. Försöker att inte tänka på det men typ omöjligt ju.

snartsnartsnart skrev 2015-08-08 14:14:56 följande:

Har det precis som du. Men ingen molvärk den här månaden. Så antagligen tog det inte...

Men vi fortsätter hålla tummarna!!

• frokenasta

Ja och min mens är alltid punktlig så antagligen vet jag på torsdag... Blä :(

snartsnartsnart skrev 2015-08-08 17:22:51 följande:

Haha ja kanske. Vem vet?! Jag tycker också att det är jättesvårt att inte tänka på det. Om en vecka lär vi ju veta i alla fall

• frokenasta

[quote=75618186][quote-nick]sommarblomma1 skrev 2015-08-09 19:28:44 följande:[/quote-nick]Nu är all ryggvärk och molande som bortblåst och jag känner mig inte ett dugg gravid.. Lika bra att ställa in sig på att mensen kommer även om det inte är försent än...]

När har du BIM? Jag har på torsdag och jag undrar hur tusan jag ska kunna tänka på annat. Hjälper ju inte att tänka på det. Vill så gärna... Har molvärk på kvällarna mest. Så ganska säker på att det inte tog sig ändå så önskar jag inte behöver ta det så hårt eftersom jag är förberedd.

• frokenasta

Jag har på torsdag... Har du lärt dig av NC att du har så långt emellan eller har du alltid vetat? Jag har inte mätt på hela semestern (4 veckor). Mätte nu imorse men tycker det stressar mig....

sommarblomma1 skrev 2015-08-09 22:06:38 följande:

Jag har bim på lördag. Längtar som en tok här med och så vet jag att blir det inte denna gång så kan det dröja 40 dagar tills nästa äl igen vilket inte är ett dugg kul :( men tänkte testa rosenrot nästa cykel isf!

Men jag håller tummarna för oss båda!! Nör har du tänkt testa?

• frokenasta

Då har vi BIM nästan samtidigt. Jag har torsdag. Känner du något? Eller är allt som vanligt?

snartsnartsnart skrev 2015-08-09 22:59:15 följande:

Jag känner exakt igen känslan!! Har bim på fredag och hoppas verkligen att mensen kommer exakt då så man slipper gå och hoppas och sen ändå bli besviken... Håller hur som helst tummarna för oss!!

• frokenasta
    snartsnartsnart skrev 2015-08-10 13:42:06 följande:

Vaknade i natt med vad som kändes som mensvärk men ingen mens ännu. Känns dock som att den kommer när som helst. Hur känner du?

Samma här. Molvärk till och från och det känns som mensen kan komma när som. Den är alltid punktlig... Så får väl se om den kommer på torsdag.
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles