Tråden för oss som använder NaturalCycles
Åh grattis!! Super nyfiken på din graf,kan du inte lägga upp den? quote=75476183][quote-nick]funderat skrev 2015-06-29 14:55:47 följande:[/quote-nick]O så missade ja ju bilden;P
[/quote]
Åh grattis!! Super nyfiken på din graf,kan du inte lägga upp den? quote=75476183][quote-nick]funderat skrev 2015-06-29 14:55:47 följande:[/quote-nick]O så missade ja ju bilden;P
[/quote]
Tack, tycker den liknar min.. Fick oxå en tempdipp men är fortfarande över linjen..
Så här ser min ut..
Fick åter igen svagt streck på en sticka.. Får bli ett cb i morgon då det känns som om dom är säkrast..
Ja å de e sjukt irriterande ;) bara ge mig ett tydligt plus lixom..el mens om det ni inte är nåt
Vilken cliffhanger detta blir =)
Neg i morse.. Å tempdipp igen så de e kört för min del. Så jävla besviken ...
Mja jag vet men allt indikerar ändå på att den kommer.. Neg på bim/bim-1 (NC har flyttat fram dagen igen) tempdipp och de faktum att d e neg på testerna.. Borde ju visat starkare om de va nåt..
Aw... :/ it aint over til the red lady sings... ;) men förstår att du ger upp. Man blir ju galen av det här...
Nu har vi bestämt oss för att söka hjälp efter sommaren. Slutade med p spruta i maj-14 .
Så nu tar vi det som de kommer så får vi se vad läkaren säger sen. Kommer inte testa med äl test å sånt utan bara tempa för att samla info :)
Ingen mens men jättetjocka trådiga flytningar. Tog ett äl test på skoj, ska de bli så här starkt utan äl? Jag brukar alltid få streck men bara jättesvagt...
Ja alltså det är jättetjocka äggviteliknande flytningar.. Jag har bim i morgon ..
Tjocka trådiga flytningar så låter det ju som du har äl? Dom brukar väl vara trådiga? När har du bim annars?