Loppan84 skrev 2015-08-30 19:44:09 följande:
Har narvesen och 7-eleven testa tidigt grav.test? Wiho. Ska snart köra hem från hytta (norwegian life hehe) och då kör vi förbi flera av dem... Eller så väntar jag till tisdag med att testa, kanske bäst också för imorgon är nog lite på gränsen tidigt med BIM-
Kan också avslöja att idag har jag också idag sovit flera timmar mitt på dagen, om jag inte plussar är det nog läge att göra en ordentlig hälso check up ;)
Jaaa.. Dom brukar väl ha dom där clearblue iaf. Om det är testa-tidigt eller inte vet jag inte dock :) jag har precis flyttat tillbaka till Göteborg efter fem år i Tromsö så jag känner igen frustrationen med söndagsstängda butiker ;)
Men du, i all välmening. Försök att inte övertolka din kropp för hårt. Jag fick ett missfall i mars, och andra och tredje försöker efter det så var jag SÅ säker på att jag var gravid igen. Tolkade graferna. Ville se en imp-dipp. Tyckte jag var illamående, trött, lättretad, you name it. Sa till å med till min kollega att var jag inte gravid denna gången så var nått seriöst fel på mig. Å mensen kom. Varje gång.
Fjärde försöket så hade jag ist ställt in mig på att det inte skulle funka. Varför skulle det det lixom? Hade ingen dipp i grafen och spotting.
Så jag testade inte förrens på BIM+2, och DEN gången var jag fan gravid. Utan "symptom".
Som sagt. Vill inte vara en partypooper och jag hoppas verkligen att du är gravid. Men jag vet oxå hur knäckt man blir när mensjäveln kommer när man lixom intalat sig att det har lyckats.
Så försök inte överanalysera allt för mycket. Du vet om någon dag nu så :)
Men jag håller tummarna allt jag kan!