Loppan84 skrev 2015-08-17 12:46:26 följande:
Får jag fråga en sak - hur involverade är era män i det här?
Jag är så besviken på min man just nu, han lämnar verkligen allt upp till mig. Ok jag kan förstå att det är lite avtändande att ligga några speciella dagar bara för att man "måste", men det är ju alltid mysigt och alla skäl är väl bra för att få lite vardagsmys tänker jag ;) Men han menar att han känner sig pressad då så jag har helt enkelt hållt koll själv, han brukar inte va så svårflirtad så har gått fint oavsett ;) Men nu närmar jag mog ÄL och tycker vi ska ta de chanser som finns så prövade att få till det igår hela dagen och kvällen men han var inte mottaglig alls pga vi håller på och renovera och flytta så han var nog lite sliten. Då kände jag mig tvungen att säga att jag tror ÄL kommer snart så i borde passa på - men då blir han helt avtänd. Vet inte vad jag ska göra, för är så frustrerande att se de mest fertila dagarna gå förbi när vi plötsligt kan ha massa sex veckor när inget kan hända. Lite Off topic NC kanske men vet bara inte hur jag ska göra.
Jag upplevde samma sak den här månaden, för att vi på grund av min sambo inte fick till något riktigt försök. Innan har jag inte berättat för min sambo när äl närmar sig (på grund av att det känns sjukt avtändande), men när jag märkte att han inte ville ha sex så nämnde jag att det vore bra om vi kunde få till det typ då. Men nja, då gick det inte.
Nu har vi bestämt till nästa månad att jag ska förbereda honom när det närmar sig, så får vi se om det blir någon skillnad. Men känner liksom du att det är jag som drar i det och det är sjukt jobbigt.