Tråden för oss som använder NaturalCycles
Äntligen var det vår tur! Sjätte försöket och första försöket med bidrottningsgelé fick jag plus idag på bim! :D Just nu snurrar huvudet av lycka, oro osv men självklart superglad :)
Äntligen var det vår tur! Sjätte försöket och första försöket med bidrottningsgelé fick jag plus idag på bim! :D Just nu snurrar huvudet av lycka, oro osv men självklart superglad :)
Här är förresten min graf :) har sett väldigt annorlunda ut den här månaden än förra men trodde jag började bli sjuk då jag har haft ont i halsen.
Bim-2 idag temp på väg ner.
Får inse att det inte blev nåt denna 15:e gång heller. Känns rätt så hopplöst just nu..:(
Eeehh fortfarande hög temp!? Va e de här?
Va såååå säker å att den skulle ner under linjen som ALLTID dagen före mens...
Tack så mycket allesammans :) känns fortfarande overkligt men spännande :)
Nu var jag väldigt snabbt med att posta bilden visst så hann inte skriva hehe.. Jag skakar av lycka! Det här känns så konstigt och jag trodde verkligen inte att vi skulle lyckas på första försöket!!! Vår dotter ska få en syster (ja en syster! Det blir bara tjejer i min släkt!). Jag ska för andra gången i mitt liv vara gravid samtidigt som min egen mamma. Jag längtar redan efter förlossningen för det är det mäktigaste jag nånsin varit med om!
Tack för att ni finns härinne och stöttar och peppar, ge aldrig upp! <3
Ni som har plussat, stämmer ert BF datum i appen? Jag tycker den räknar fel och blir helt galen på att jag inte får ihop det...
Tempen ÄNNU högre idag.. Bim-2 å va bergsäker på en dipp
ge inte upp än! Jag testade också neg bim -2. Testade väldigt svagt positivt på bimdagen med testlagretsstickor, däremot tog jag ett cb digital där det stod 1-2 veckor på :) så ge inte upp än, du vet ju inte om du är låghormonare eller inte :)
[/quote]
Fortfarande hög temp men så neg test det bara går... Får väl inse att försök nr 16 inte gick vägen heller :( bim-1/-2 idag
Tempdipp i morse på bim+1.... Så de e rätt kört va? Neg på cb digital... Ingen mens el känningar på att den är på g men det kommer väl...