nepe skrev 2015-10-31 11:19:24 följande:
På inrådan av barnmorskan ska jag sluta tempa och äl-testa nu. "Vi tar över nu, du behöver inte ha kontroll längre" som hon sa. Vet att flera av er också pausat tempandet men jag har inte tänkt i de banorna innan. Men wow vilken lättnad det är nu. Har ställt klockan varje morgon annars och jag känner att det infallit sig ett helt annat lugn. Nu får vi se vad som händer "utan kontoll" :P
Min prenumeration på NC slutar i slutet av november, kommer bli en befrielse för mig också att slippa pressen att tempa och sköta den biten då jag tidvis varit usel på att sköta tempandet då det inte funkat mina oregelbundna sovvanor samt att jag nästan alltid kissar en gång på natten vilket gjort att jag fått hoppa över tempa = NC arg över få värden
och kan inte sätta ut äl, blir många röda dagar, detta fastän jag registrerat ältest. Vet att min äl infaller runt dag 15-17 (Tack vare nc), det räcker med att jag kollar med ältest då för att få det bekräftat fortsättningsvis känner jag :) eller bara ligga räcker ju egentligen också! Lycka till :)