Inlägg från: snartsnartsnart |Visa alla inlägg
  • snartsnartsnart

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Haha ja kanske. Vem vet?! Jag tycker också att det är jättesvårt att inte tänka på det. Om en vecka lär vi ju veta i alla fall

frokenasta skrev 2015-08-08 16:56:18 följande:

Eller har det tagit sig och därför känner du ingen molande mensvärk? :) Vi får hålla tummarna hårt. Försöker att inte tänka på det men typ omöjligt ju.

• snartsnartsnart

Jag känner exakt igen känslan!! Har bim på fredag och hoppas verkligen att mensen kommer exakt då så man slipper gå och hoppas och sen ändå bli besviken... Håller hur som helst tummarna för oss!!

sommarblomma1 skrev 2015-08-09 22:06:38 följande:

Jag har bim på lördag. Längtar som en tok här med och så vet jag att blir det inte denna gång så kan det dröja 40 dagar tills nästa äl igen vilket inte är ett dugg kul :( men tänkte testa rosenrot nästa cykel isf!

Men jag håller tummarna för oss båda!! Nör har du tänkt testa?

• snartsnartsnart

Vaknade i natt med vad som kändes som mensvärk men ingen mens ännu. Känns dock som att den kommer när som helst. Hur känner du?

frokenasta skrev 2015-08-10 06:20:53 följande:

Då har vi BIM nästan samtidigt. Jag har torsdag. Känner du något? Eller är allt som vanligt?

• snartsnartsnart

Nu har jag köpt rosenrot för att testa nästa cykel. Nån annan som testat? Känner att mensen är på gång så hoppas rosenroten hjälper nästa cykel.

• snartsnartsnart

Min sjunker inte förens samma dag som mensen kommer.

sommarblomma1 skrev 2015-08-11 16:25:19 följande:

Någon som vet hur långt innan mens tempen börjar sjunka?

• snartsnartsnart

Grattis och tack för

Bilden!!

EmmaElisabeth2 skrev 2015-08-13 10:27:05 följande:

Jag ville alltid se såna här, så lägger upp min tempkurva nu när jag plussat idag :) ingen direkt tempdipp, ingen superhög temp, 36,55 idag.. Men man kan tydligen bli gravid ändå :D

• snartsnartsnart

Ååå!!! Stort grattis!! Vad härligt!

frokenasta skrev 2015-08-13 16:28:50 följande:

Gravid 1-2 :D :D helt sjukt. Skakar.

• snartsnartsnart

BIM idag och ingen mens och ganska hög temp... Hoppas att jag har samma tur som ni andra och plussar snart. Kan inte ta test förens på söndag då vi fortfarande är på semester. Så håll tummarna att tant röd håller sig borta...

• snartsnartsnart
    soofa skrev 2015-08-14 16:16:38 följande:

Men åh, så spännande! :D Låter onekligen lovande! Uppdatera oss på söndag! Finns inget gravtest att köpa där du är nu förresten?!! :)

Nej vi är en bit från närmsta affär/apotek. Åker hem på söndag och där ligger ett CB och väntar. Lovar att uppdatera så fort nåt händer!
  • snartsnartsnart

Tack för alla grattis! Det var vårt fjärde försök.

SessanSessan skrev 2015-08-15 20:09:06 följande:

Vad roligt, GRATTIS! Hur länge har ni försökt?

• snartsnartsnart

Jag fick en rejäl dipp på ÄL+5 vet inte om det var en implantationsdipp eller inte dock men tempen sjönk.

SessanSessan skrev 2015-08-16 06:07:10 följande:

Jag vet att jag har hört det förut i tråden men minns inte alls nu... Hur många dagar efter ÄL är det implantationsdippen kan infalla?

• snartsnartsnart

Grattis!!!

Woodwick skrev 2015-08-18 21:45:16 följande:

Äntligen var det vår tur! Sjätte försöket och första försöket med bidrottningsgelé fick jag plus idag på bim! :D Just nu snurrar huvudet av lycka, oro osv men självklart superglad :)

• snartsnartsnart
    halo83 skrev 2015-08-20 11:36:51 följande:

Hur väl stämmer eran bim dag från NC? Har enligt den bim idag.. Men lägger jag in samma uppgifter i andra räknare så säger dom bim på måndag..

Min skiftade alltid några dagar hit och dit från vad NC satt ut. Mina cykler varierade mella 28-30 dagar. Men när mensen var 3 dagar sen en gång så sa C åt mig att ta ett test. Då var det neg och mensen kom sen på dag 4.
  • snartsnartsnart
    Sajocawa skrev 2015-08-24 09:41:29 följande:

Åh jag kunde inte hålla mig från att ta ett test idag också fast jag tänkte vänta till åtminstone imorgon... bestämde mig för att detta är alldeles för spännande för att snåla in på tester..  :) 
    Men jag vill att det ska va superstarkt för att tro på det! När kan man ta ett digitalt?  

Å det där är positivt! Va kul, grattis!
  • snartsnartsnart
    Tr86 skrev 2015-08-26 07:53:29 följande:
    Tycker oxå vi kan starta en plus-tråd :)
    Det låter som en bra idé med en tråd för plussarna. Skrattande
  • snartsnartsnart
    bexx skrev 2015-08-26 22:10:33 följande:

Tack. De lugnade mig lite. Ja har ju inte tänkt att dricka mig kallas utan ta något glas till maten.

JAg drack dagen innan jag plussade. Har svårt att tro att det gör någon större skillnad så pass tidigt i graviditeten
  • snartsnartsnart
    mli06 skrev 2015-09-04 07:25:32 följande:

Vågar man lita på det här? Jag är så chockad och kan inte tro att det är sant. Är på BIM +17 nu och har gjort testet ända fram till BIM +9 och inte fått ett positivt svar. Så jag gav upp och väntade på mensen. Men den kom aldrig, så idag fick jag det här resultatet. Jag är i chocktillstånd ;D

solklart plus! Grattis!
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles