Tråden för oss som använder NaturalCycles
Jag har haft molande sen i måndags vilket känns väldigt tidigt inför mensen. Men kanske bara är jag som inte minns hur det var utan piller.
När har alla Bim? Hur går det för alla egentligen? :)
har BIM 13/7 och temperaturen håller sig över linjen. så än lever hoppet!!
Vågar inte hoppas för mycket... Men vore en riktigt fin överraskning ???? känner du något speciellt? När ska du testa?
Å vad spännande! Håller tummarna för oss
Jag har haft molande nästan hela veckan. Men som du skriver ingen metallsmak eller ömma bröst som man har läst många gånger att folk haft. Jag kanske har molande för mensen ändå. Ska nog testa på måndag om mensen inte redan kommit då.
nej eller jag har haft molvärk till och från men inget mer. inget i brösten eller metallsmak i munnen som många andra kan vittna om. Jag skafrösöka hålla mig till på tisdag innan jag testar. du då? har du känt något?
Imorgon är BIM för mig enligt NC. Känner ingenting....
Det var länge sedan BIM-listan var med i tråden, så jag gick bak och hämtade den och kollade igenom lite på det som har skrivits, jag har säkert skrivit fel någon stans och glömt något. Så rätta gärna eller säg till så kan jag rätta till :)
BIM-lista:
Det ser ju lovande ut :) håller tummarna! NC visade BIM idag men nu är det imorn... Är det för jag inte fyllt i mens? Ingen mens i sikte än i alla fall. Vaknade inatt dock av plötslig urinvägsinfektion. Gör så ont så nu är jag ännu mer negativ... Negativ för jag tror mensen snart kommer + det här. SUCK
BIM -3 idag, hoppas tempen fortsätter så här
Tog ett test idag som visade neg... Så nu väntar jag bara på mensen..