Tråden för oss som använder NaturalCycles
Här ökade tempen tydligt igen på morgonen, precis som jag ville. Nu vill jag inte ha några mer dippar. :) BIM - 5.
Här ökade tempen tydligt igen på morgonen, precis som jag ville. Nu vill jag inte ha några mer dippar. :) BIM - 5.
Åh det är ju så spännande att följa allas! Som det redan har sagts, någon borde ju plussa snart! :D
Min temp steg mystiskt imorse igen, blir verkligen inte klok på det här. Bm beräknad till om två dagar, men det är som sagt första cykeln jag kör så det tror jag kanske inte behöver stämma. Men vad gror ni, visst borde den här höjningen idag inte räknas?
Min temp sjönk drastisk idag, nästan nere på medellinjen, och negativt graviditetstest.. BIM+1 idag men ingen mens ännu! Bara att vänta in den och satsa på nästa ÄL, borde bli runt den 9/6 om mensen kommer snart :)
Nu har PMS-besvären börjat på allvar, så inom några timmar är den här och då börjar nästa cykel. Nästa BIM 22/6 :)
Jag fick min mens igår, som väntat enligt tempmätningen! Nästa äl beräknat till 11/6 med bim 25/6, men sambon är som sagt borta under äl-veckan så blir mest monitorering av temp för att se om kurvan blir ungefär likadan! Nästa försök blir 6e månaden för oss och andra med NC!
26/5: jess89
28/5 Norrlänning86
28/5: Anonym124
29/5: fastfrusen
31/5: soofa
31/5 funderat
3/6: ViLdiNG
5/6: Bärz
6/6 Rawr
13/6 TR86
Trådens PLUS:
Anonym124 (plussade den 27/5)
Norrlänning86 (plussade den 28/5)
ViLdiNG (plussade den 29/5)
Jag fattar ingenting!!?
Grattis :) Hur länge har du använt NC? :)
Så himla häftigt! Grattis igen!
Du har inte skrivit i när ni hade sex, eller är den på förra sidan? Hade ni dagen innan bim på den rödaste dagen?