Tråden för oss som använder NaturalCycles
Ååhh, vad jag hoppas att detta är en implantationsdipp!!
Ååhh, vad jag hoppas att detta är en implantationsdipp!!
Nä, inte än :) fan nu är man stressad haha va precis och handlade ett cb digital men har ett cb plus hemma som jag tänkte ta imorgon, tog bara ett billigt test imorse. Usch usch usch kissar varje halvtimme och är kallsvettig varje gång jag kollar pappret haha låter verkligen som ett psykfall. Men idag har jag börjat få lite värk men som sagt kan likagärna vara tanten som är på ingång...
Hur har det gått för dig? Fortfarande hög temp?
Jag gjorde ju fel. Trodde man skulle ta detta direkt på morgonen. . Suck.
Jag som är så orolig över att inte ha ägglossning mer än ett par gånger per år.. dags för ett dygns pass. Utan möjlighet att göra ytterligare ett test. Får bli till att vänta till nästa månad för att se om jag har ägglossning.
Nä usch va tråkigt! Fast är det inte lite tidigt för dig att få spottings? Finns ju fortfarande en möjlighet. Idag sprang jag och sambon upp från sängen så min temp blev inget bra haha, ligger på strecket nu. Jag tog två test ett från testlagret och ett från cb och på testlagrets sticka va det helt blankt men på cb kan man skymta ett streck, skulle självklart vara ett spökstreck. Fast till och med min sambo såg det så antar att jag får vänta och se om mensen kommer idag annars blir det ett digitalt imorgon :)
Ja jag hoppas att där är något...nä bilden är inte redigerad. Får uppdatera imorgon när jag har tagit de digitala om det inte är så att mensen kommer under dagen! Hoppas mensen håller sig borta för dig med!
Tempen har redan sjunkit under linjen och mensen verkar vara på ingång, bim-3 idag. Nu hoppas jag på er tur istället! :)