Woodwick skrev 2015-07-21 19:21:27 följande:
Hoppas dina spottings håller sig borta!! Min temp är fortfarande hög men inte högre än andra månader :( den har dippat samma dag mensen kommit en gång tidigare så den skulle ju kunna dippa imorgon. Men jag brukar också ha spottings men dem har inte kommit än. Vågar dock inte tro att jag är gravid än, håller på att gå ner i vikt och vet att det kan påverka hormoner och annat i kroppen...åh man önskar varje månad att man slapp vänta in mensen..! Skulle funnits ett enklare sätt att se om man var gravid eller ej så man kunde fokusera på något annat :P
Haha ja, jag håller med! Man kan ju få sms-påminnelser om så mycket, vore bra om kroppen kunde skicka något liknande direkt efter ägglossning och meddela om det blev något eller inte. :D Även om man försöker att inte hoppas för mycket så blir man ju ändå besviken när mensen kommer. :/
Hoppas verkligen att du är gravid, du har ju mycket som talar för det i alla fall med både tempen, uteblivna spottings och ingen mens! Min temp ligger betydligt högre den här månaden men det kan ju likväl bero på någon infektion i kroppen eller något.