Tråden för oss som använder NaturalCycles
GRATTIS :) när testade du?

GRATTIS :) när testade du?
Vad fantastiskt! Grattis igen :) Tog inga 3 minuter då? hihi
Då borde jag veta att står det "inte gravid" om jag testar idag så stämmer det. Jag har BIM idag men än har ingen mens dykt upp. Bara flytningar.
Hoppsan! Åh vad kul, grattis!!! Å hoppfullt att man inte behöver att ha så värst hög temp. Å tänka sig att det ändå var några dagar kvar till bim. Vilken superbebis;) Nyfiken på symptom också såklart... Helst ska du svara "inga symptom alls" hehe..
Det känns som den ska komma hela tiden så så fort jag är inne på toaletten tror jag det. MEN inget än....
Hemma strax efter 16.
Gravid 1-2 :D :D helt sjukt. Skakar.
26/4 enligt NC :) 22/4 enligt den klassiska lila gravidappen. Spännande! :)
Enligt NC 25 april. Vad har du? :)
Jajjemän! Imorse :) känns som världens längsta och mest omtumlande dag, tack!
Har du också plussat idag? Vad härligt, stort grattis!!
Den 20/4 enligt lila för mig :) fan så sjukt. Hoppas man klarar sig över v 12
Haha jag tog ett från testlagret nu ;) Ett svagt men starkare än igår streck.. Jag tänkte ringa i slutet på nästa vecka, vill ta mig förbi BIM och lite till :)
Får ta en vecka i taget... När ringer man mvc? Jag tog ett test nu med. (RFSU) och det visar ett svagt streck. Sjukt sjukt sjukt.
Du får gärna skriva vad dom svarar sen :) Nyfiken, har haft samma skiftningar
Ja, jag mejlade NC och frågade :)
Åh grattis!! :D
Å jag är gravid!!! Kunde inte hålla mig så jag tog ett test idag och det var positivt!! Galet men underbart.
Exakt likadant för mig! Men jag går på NC, googlar du på beräkna förlossning från ägglossning kommer du få samma resultat där som på NC, ägglossning borde vara mer korrekt än senaste mens eftersom den inte tar hänsyn alls till hur lång cykel man har eller vilken dag man har ägglossning på osv.. Tror NC kommer stämma mer överens efter KUB och RUL som mäter tillväxten :)
NC visar nu att jag är gravid 4+3 och när man räknar enligt senaste mens visar det vecka 5...... förvirrad?? vad ska man gå på?
Ska ha telefontid idag med BM om en timme för att boka inskrivning :) Kan va svårt att få tid
Ja NC har säkert koll. Har du ringt än eller avvaktar du? :)
BF 23/4 :)
Såg nu att det var BIM du ville ha :p 16/8
BF 23/4 :)
Gick in i v.6 igår (5+0) och då verkar tempen ha höjt sig till helt nya nivåer, och om det märks :p Känner mig som ett svettigt element dygnet runt..
Jag är också i v.9 och har i princip samma temp som dig i de olika faserna! :) Lite roligt
Hej tror inte du behöver oroa dig. Jag är gravid i vecka 9 och så här ser min NC ut
Follikerfa 35,85
Medellinje 36,05
Lutealfas 36,26
Graviditet 36,46
Så tror verkligen inte du behöver vara orolig, som du ser har jag vanligtvis väldigt låg temp.