Inlägg från: snartsnartsnart |Visa alla inlägg
  • snartsnartsnart

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Jag har samma och vi kör också den taktiken den här månaden. Håller tummarna för oss!

frokenasta skrev 2015-07-17 18:42:44 följande:

Just nu visar NC BIM 13/8. Känns väääääldigt länge till. Men denna gång skiter jag i äl-test och ligger när vi känner för det. Vill slappna av. Inte vara som jag varit dom tidigare gångerna.

• snartsnartsnart

Toppen! Så glad för din skull! Hoppas det tar sig för oss andra snart också. Lycka till med allt!

saklek skrev 2015-07-18 15:25:59 följande:

För er som är intresserade av kurvor vid plus kommer min här Kommer dock inte fortsätta mäta nu, skulle bli alldeles för nojjig om det dippade någon gång.

Mensvärk utan mens, rejält svullen mage och kissnödig ofta är tydligaste symptomen - kom någon dag innan bim. Tycker inte jag hade något tidigare symptom än så, lite molvärk och halsbränna men det hade jag haft i andra cykler också.

• snartsnartsnart
    Emmissara skrev 2015-07-20 08:47:17 följande:

Bim idag, tempen är hög, har inga känningar eller tecken på mens.
    Vaknade imorse av att jag behövde spy, och nu mår jag illa men inte det vanliga illamåendet som jag kan ha ibland innan mens

Håller tummarna för dig! Ser väldigt lovande ut om man bara tittar på grafen Skrattande
  • snartsnartsnart
    Emmissara skrev 2015-07-21 11:08:58 följande:

Vad tror ni?

Jag tycker också att jag ser något!! testa med en CB-digital om några dagar!! Grattis!
  • snartsnartsnart

Å så spännande!! Håll oss uppdaterade!

ecmov skrev 2015-07-29 05:54:55 följande:

Tack alla!

Tempen var ännu högre idag! Nu sa även NC åt mig att ta ett gravtest.. Gud vad pirrigt det börjar bli. Hoppas testen kommer med posten idag så jag kan testa imorgon, annars springer jag å köper ett på affären ikväll, haha!

• snartsnartsnart

Jag börjar tro att jag inte haft någon ÄL den här månaden. Har väldigt låg temp hela tiden och är på CD 16 idag. Kan det vara så tror ni? Suck! Man blir ju så löjligt analytiskt när man så gärna vill. Och jag som skulle försöka att inte tänka på det den här månaden...

• snartsnartsnart

Nu är jag på ÄL+6 och känner absolut ingenting. Min kompis berättade precis att hon är gravid och hon och jag har skojat om att matcha varandra med barn så nu hoppas jag verkligen att det tog sig den här gången. Håll tummarna för mig tjejer!!

• snartsnartsnart

Å så trist!! Hoppas det känns lite bättre om några dagar och så håller jag så klart tummarna för dig att det tar sig nästa gång istället!

bexx skrev 2015-08-07 21:10:35 följande:

Tyvärr vaknade jag upp med tant röd idag. Så j..la ledsen på detta. Att de aldrig tar sig. Blir att försöka en 11.e gång. Tankarna snurrar verkligen i skallen. Och de känns så tungt att det inte växer en liten där inne.

Grattis till er som plussat denna månad. :)

• snartsnartsnart

Har det precis som du. Men ingen molvärk den här månaden. Så antagligen tog det inte...

Men vi fortsätter hålla tummarna!!

frokenasta skrev 2015-08-08 11:36:41 följande:

5 dagar kvar till mensen... Hur är det hos er andra? Känner ni något? Är det ens möjligt att känna något så tidigt? Jag har molvärk till och från men det hade jag förra månaden också och då kom ju mens på exakt rätt dag. Fy tusan vad jag längtar :(

Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles