Tråden för oss som använder NaturalCycles
Fattar inte!!
Jag behöver er hjälp. Jag somnade inatt några minuter efter kl12. Jag vaknade kl. 3:40 och mätte då 36,23. Somnade sen om direkt och vaknade igen kl.8:10 mätte då 36,16.
Vad ska jag ta? (Båda ligger över linjen så hoppas nu att jag har haft ägglossning)
Hur länge brukar ni blöda vid mens? Jag har tidigare haft en period på 7 dagar..sen gick det ner till 5 och senaste 4mån vara nere på 4 dagar, denna period endast3 dagar... Blöder även mindre å mindre i mängd oxå..
Dessa är tagna med testlagrets test. Båda på "morgonurin" (måste ofta upp och kissa om nätterna, blir så när man vaknar av sonen :) ) ska ta RFSUs test imorgon, men skulle ni tolka dessa som positiva? Har inte samma symptom som förra grav, men det sticker och drar sjukt mycket i min högra äggstock ibland...
Jag är gravid tjooohooo!! Inga känninga whatsoever men om appen säger att man ska ta test så gör man väl! :D
Nån mer än jag som kommit till punkten att typ längta efter att få tempa för att se utvecklingen och alla små meddelanden man får? Tycker de e skitkul haha
Vad tror ni? har jag haft ÄL ?