Tråden för oss som använder NaturalCycles
Det har blivit lite olika då det är semester nu men mellan 7-9 ungefär
Det har blivit lite olika då det är semester nu men mellan 7-9 ungefär
Tjejer! BIM i lördags, ingen mens i sikte, temp går stadigt uppåt varje morgon! Har beställt gravtest idag, har inte mensen kommit torsdag morgon drar jag ett test! Kanske var det åttonde gången gillt för oss! Håll tummarna!
Hej tjejer! Härligt att ni kämpar på även vid motgångar.
Jag tycker att mäta det går bra. Är inne på första månaden utan p-ring och jag har inte märkt av några större förändringar. Jag hade förut oerhört långa blödningsperioder. Och väldigt långa cykler. Jag som är så ny på NC och som haft så krångliga cykler undrar om min temp "beter sig som den ska" ?
Kolla in min kurva är ni snälla.
Här kom mensen i dag :(
Jag bor i Stockholm :)
VARNING FÖR ÄCKLIG BILD
Vet inte om alla härinne har koll på sina flytningar, det kan ju vara svårt att veta exakt också om man bara läser en text och sen tolka det i verkligheten. Men här är en bra bild för er som vill se hur fertila och icke-fertila flytningar SER UT. ;p
peeonastickfreak.files.wordpress.com/2014/11/wpid-collage_20141114203810177_20141114204645201.jpg
Hej alla, hoppas någon kan hjälpa mig.
Den här månaden gick min temp från ca 36,43 till 36,35 efter mens. Brukar ligga runt 36,0 efter mens. Någon som vet varför det kan bli så?
God morgon,
Nu är sommaren över för mig, så jag hoppar väl in här igen :)
Har Bim i dag, men i morse hade tempen stigit ytterligare lite. Testade dock negativt i söndags, så nu vågar jag inte testa för att jag är så rädd för att bli besviken igen..
Vad kul förresten att se att så mycket har blivit gravida! Stort grattis till er alla! :)
Äsch, jag tycker att du ska tänka på det hur mycket du bara vill! ;) Ingen mår ju bra av att gå runt och tänka på att inte tänka på det!
Är sååå otålig hörrni. Hatar att vänta nfast jag var helt säker vid ÄL att det inte skulle bli nått pga lite för lite ligging s letar jag nu konstant efter tecken och kan inte sluta tänka på att jag nog känner mig lite gravid ändå och letar efter tecken i tempen - alltså 4 dagar efter ÄL ;D Hur ska jag göra för att tänka på nått annat? Blir tokig på mig själv ;)
Jag brukar inte vara så noga med temperaturen, och det brukar funka bra ändå
Jag "måste" (hinner inte på morgonen) testa på jobbet och det tar ju sån jäkla tid innan det svalnar... Tack för svar!
Joo, jag har ett digitalt som är tänkt för nödfall ;) Men det är väl inte riktigt nödfall ännu när det fortfarande är bim... Får se hur temperaturen ligger i morgon. I alla fall inga menskänningar ännu. Är rädd att jag kanske haft äl någon dag senare än appen visade (för mensen har alltid kommit 13 eller 14 dagar efter äl, slår aldrig fel)
Jag ser något men som sagt svårt att veta om det är ett riktigt streck eller ett spökstreck. Du har inga andra tester hemma?
Hej, jag slutade använda NC och bytte till en app som var gratis istället. Kort därefter fick jag plus, och sen mf. Eftersom jag vet att det är många som tycker om att jämföra grafer så tänkte jag visa min så ni får se hur den såg ut både under vid ett plus och ett mf.
Tråkigt med missfall....Varför har alla så höga temperaturer, känns som om jag ligger riktigt låg.. Va hette gratis appen?
Hoppas på ert plus snart för dig..