Sajocawa skrev 2015-08-07 09:19:23 följande:
Så inspirerande! GRATTIS! Ibland är det bara stressen som sätter käppar i hjulet. Såååå roligt för er!
Det ger mig lite hopp, jag har visserligen varken abort eller MA i bagaget men jag har ett barn sen tidigare och då tror man ju att man helt plötsligt är expert på att bli gravid, och det är så snopet när man märker att det spelar ingen roll alls, det kan ändå ta tid.. Jag har längtat efter ett syskon sen i november, så mitt "mål" är att bli gravid innan november i år, mest bara för att man hör om hur segt det går för andra när man stressar med att bli gravid (fast i smyg stressar jag ändå för jag saknar såååå att vara gravid).
Grattis igen!!!
Tack! :)
Man vill ju inte tro att stressen och ens egna press ska göra någon skillnad. Och jag vet egentligen inte om det har gjort det för min del heller eller om det bara var så att kroppen behövde sin tid, och att allt annat oxå ska "klaffa".
Men lite frisk skogsluft i Sverige gjorde iaf susen för mig;) (bor annars i Norge.)
Jag var ju helt säker på att nått var fel hormonellt på mig så jag blev så vansinnigt uppgiven. Man ska aldrig ta barn och graviditet för givet även om de flesta lyckas till slut..!