Tråden för oss som använder NaturalCycles
Fast nu ser jag att den även markerat ut för mens..så fr väl räkna med att den dyker upp idag,5 dagar för tidigt
Fast nu ser jag att den även markerat ut för mens..så fr väl räkna med att den dyker upp idag,5 dagar för tidigt
Aha..
Ja det gör den :) stämde med testet sekret å värken :)
Åh ja jag hoppas så in i bomben!! Vi ska ha vårat plus nu!! Har du känningar?
Update: jag har fått medicin så nu är det bara att köra på igen!
Struntade i att mäta temp över midsommar då det ändå var fest och sovmorgnar så nu ser min kurva ut som hej kom och hjälp igen :p
Ägglossning har inte varit än vad jag vet förra var den 27:e så hoppas den kommer snart!
Åh, missade Apotekets öppettid med 15minuter så nu blir det att snällt vänta på ett digitalt test till på tisdag morgon:/
Mens på gång här. :/
Ja alltså det är jättetjocka äggviteliknande flytningar.. Jag har bim i morgon ..
Jag vet inte när min bim är, trodde den var förra veckan men tror min äl var försenad.. Gjorde ett nytt test nu i em med tester från billiga-tester och där syns strecket ännu tydligare.. Nu är jag skitnervös. Syns fortfarande ganska kasst på bild men alltså, svagt men tydligt rosa/lila IRL..
Jag vet inte vad ni tror/tycker?? Och förlåt.. vet att man eg inte kan veta förrän man väntat några dagar och testat igen, men gah, nervositeten?!
Jag behöver er hjälp. Jag somnade inatt några minuter efter kl12. Jag vaknade kl. 3:40 och mätte då 36,23. Somnade sen om direkt och vaknade igen kl.8:10 mätte då 36,16.
Vad ska jag ta? (Båda ligger över linjen så hoppas nu att jag har haft ägglossning)