Tråden för oss som använder NaturalCycles
Har du fått hjälp att starta eller vill de låta kroppen sköta det själv?
Stor kram till dig
Det har dock lugnat ner sig
tack kram <3
Nu är jag inte osäker längre, har fått ett positivt clearblue testa tidigt (ej digitalt) och ett positivt test från testlagret nu ikväll!!
Emmissara: tack så mycket!! :D hoppas på att den vill stanna den här gången!
Beklagar verkligen ditt missfall, hur långt gången var du? Det suger så jävla hårt och när jag fick det så kändes det som om jag aldrig skulle få en lyckad graviditet eller ens bli gravid igen. Men här är jag nu med ett nytt plus. Jag hoppas på ett nytt plus för dig snart igen <3 kram
Nu har jag äntligen uppdaterat mitt abonnemang hos NC, känns konstigt, 1 dag innan jag plussade löpte mitt 1års abonnemang ut och nu har jag köpt 1 år till. Hoppas på att de går snabbare att bli gravid nu. Dock tar vi det som det kommer nu i början för att se hur kroppen återhämtar sig.
Grattis till er som har plussat :D
Enligt NC har jag ÄL idag, tog tempen idag och den är precis på linjen. Har inte tempat de senaste 2 dagarna så har ingen aning om hur min temp såg ut då. Ska bli spännande att se hur tempen ser ut resten av veckan.
Hoppas bara på att kroppen kommer tillbaka till det normala så snabbt som möjligt nu efter mitt MA.
Hallå tjejer jag hoppar in i denna tråden. Köpte igår min 1års prenumeration och hoppas att mintermomeyer dyker upp nu i början på veckan :)
Tog ut min p-stav för 2 1/2 månad sen och har nu haft min första riktiga mens så nu kör vi på och hoppas :)