Tråden för oss som använder NaturalCycles
Fast du kanske inte använder det som preventivmetod utan kanske bara för att lära kroppen inför kommande bebisfötter! :)
Idag sjönk tempen under strecket så då var det bara att vänta på tant röd! :) nu dröjer det två månader till nästa försök för oss då kärleken är i Tyskland med jobbet över nästa ÄL...
Vågar man lita på det här? Jag är så chockad och kan inte tro att det är sant. Är på BIM +17 nu och har gjort testet ända fram till BIM +9 och inte fått ett positivt svar. Så jag gav upp och väntade på mensen. Men den kom aldrig, så idag fick jag det här resultatet. Jag är i chocktillstånd ;D
Hallå Loppan!! Hade inte du bim idag enligt NC? Hur går det? Tagit nåt mer test? <3
Haha vad söt du är som kommer ihåg det. Fick mensen inatt! Borde aldrig blivit så hopfull, vi fick ju bara till det en gång runt ÄL. Men sjukt irriterande med så lurig graf första månaden ;) Well well nu vet jag att jag kan ha rejäla dipper och sen trefastemper utan att det betyde bebis på väg hehe. Satsar på nästa månad!
Hur mår du nu? Har du slutat tempa?
Har lyckats dra på mig en rejäl förkylning och kan inte tempa... Blir frustrerad eftersom jag är på ÄL+8 och vill se hur kurvan ser ut :(