Tråden för oss som använder NaturalCycles
Får hoppas på de bästa :D
Jag skulle nog säga att din kurva är trifasisk. Och det bådar ju gott! :)
Håller alla tummar för er som inväntar BIM och hoppas på plus! :)
Får hoppas på de bästa :D
Jag skulle nog säga att din kurva är trifasisk. Och det bådar ju gott! :)
Håller alla tummar för er som inväntar BIM och hoppas på plus! :)
Tempen höjde sig ännu mer i morse, dock råkade jag snooza till en gång innan jag tog tempen (ca 5-10 min), men i vanliga fall när jag har såhär hög temp så brukar ja nästan vara sjuk. Så om detta inte betyder att jag är gravid så kommer jag bli väldigt besviken....
Ser lovande ut. Jag har också ovanligt hög temp för att vara jag. 36.8 har jag legat på i tre dagar. Har kollat kvällstemp senaste dagarna med (inte för att man kan räkna det men) de har legat på 37.2. I vanliga fall betyder det feber för mig. Hoppas på oss båda!!
Vad tror ni om detta? Testet är inte ett ett sånt "tidigt test" som man kan köpa utan ett "vanligt". Jag ser dock ett till rosa streck utan att anstränga mig. är på ÄL+13
Tempen va fortfarande väldigt hög idag, dock så gick mitt abonnemang ut igår så kan inte lägga in nya värden, och det känns onödigt att lägga nästan 700kr på ett nytt abonnemang om man är gravid. Det va därför jag testade nu, hade egentligen tänkt att vänta till mitten av nästa vecka
Jag ser också något! :) grattis!
ÄL + 7 idag och tempen fortsätter ligga högt. Hoppas :D
Vet känslan vi försökte också i flera år och plötsligt när jag minst anade det kom det plus på Stickan.