• pannkakan87

Tråden för oss som använder NaturalCycles

BIMLISTA Solig

22/12
    Villhabarn29

26/12
    lilleskutt86

29/12
    pannkakan87

7/1
    Gin

10/1
    AmlAlone

13/1
    Soofa
  • pannkakan87
    du_är_en_saga skrev 2015-12-16 20:57:29 följande:
    Eller hur!! Är så besviken? var hittar man sitt diagram? 

Jag kommer skriva ett mail om detta till NC NU, snälla gör detta ni med!
    Jag skrev till dom på Facebook ! Privat meddelande
  • pannkakan87
    Stardust2016 skrev 2015-12-21 00:39:30 följande:
    Vad konstigt, på min syns inte hjärtana :(
    Det är på dator-versionen inte på mobil-versionen konstigt nog? Men naturalcycles mejlade svar till mej och sa att hjärtana kommer snart efter en uppdatering. Så det är bara att hålla ut..
  • pannkakan87

Hej hopp!
    Nån mer med bim i slutet av december??
    Jag har den 29e december och fick en tempökning idag. Hoppas det kan betyda något men jag har tyvärr inga symptom ännu. Är en vecka till bim idag.

Har ni några symptom?Solig

• pannkakan87
    anna90 skrev 2015-12-22 11:09:19 följande:
    Hej! Jag har också bim 29/12! Min temp går lite upp och ner efter ÄL, men aldrig under medel, utan på "rätt sida", precis som för dig. Så såg det ut när jag var gravid för några månader sen också (MF) men kanske att alla tempar var liite högre generellt.. Går tempen ner på vintern i allmänhet eller kan detta betyda att det inte blev något? Jag är öm i ena (??) bröstet, det var jag inte förra gången efter ÄL. Men konstigt att det bara är ena? Sen har jag molvärk men det hade jag när jag inte var gravid också så jag vågar inte tro någonting.. När ska du börja testa? :)
    När jag var gravid hade jag också låg temp som steg på exakt samma cykeldag som den steg den här gången också. Hoppas verkligen det betyder nåt men tror inte det tyvärr :( känner fortfarande ingenting. Jag har bara ett digitalt test så jag kommer att vänta till bim den 29e om inte mensen har kommit. Du då? :)

såhär såg min kurva ut när jag var gravid. (slutade i mf) Temphöjning precis som idag. Men då fick jag en massa molvärk på kvällen och jag känner ingenting nu. :(
  • pannkakan87
    Villhabarn29 skrev 2015-12-24 23:22:07 följande:

En fråga till er som någon gång haft missfall (tidigt, när började er temperatur sjunka igen?

Min temp sjönk direkt efter. Dagen efter var den långt under basalstrecket.
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles