Tråden för oss som använder NaturalCycles
OMG jag kunde inte låta bli efter mitt besök hos barnmorskan...
OMG jag kunde inte låta bli efter mitt besök hos barnmorskan...
Men tack allihop!
Det känns helt overkligt. Jag tänkte att jag skulle testa för jag ska på 60-års partaj i helgen och behöver veta om jag kan svira runt lite grann eller om jag ska ligga lågt. Trodde aldrig att jag skulle få ett + och definitivt inte så starkt! Instruktionen sa att jag skulle läsa av efter 3 minuter men redan efter 10 sekunder var det ett tydligt plus :O Nu börjar väntan med att se om allt går som det ska men shit vilken milstolpe ändå!
Jag vet ju inte när min bim skulle vara eftersom det är min första cykel efter p-piller. appen sa imorgon men jag tycker inte heller att det borde stämma, då skulle det väll aldrig bli ett så starkt +? Det var inte en morgonurinen utan nu på eftermiddagen. Jag hade ägglossning för 11 dagar sen så kroppen måste ju jobba på i ett himla tempo här...
Vaknade upp med en rejäl tempdipp på bim - 3, antar att mensen är på g. :/
Vaknade i morse, tog tempen och sedan sa NC åt mig att ta ett graviditetstest då enligt dem hade jag bim i måndags.(enligt min uträkning idag) så tog ett test och jag ser ett svaaaagt streck.. Nån annan som ser eller inbillar jag mig?
Oh nej, men det kan säkert vända uppåt igen för dig! Hoppas hoppas..
Jag fick min mens igår, som väntat enligt tempmätningen! Nästa äl beräknat till 11/6 med bim 25/6, men sambon är som sagt borta under äl-veckan så blir mest monitorering av temp för att se om kurvan blir ungefär likadan! Nästa försök blir 6e månaden för oss och andra med NC!
Men LÄGG AV, vad roligt! :D Grattis, vilken lycka!
Jag fattar ingenting!!?