Symetrical skrev 2022-08-18 13:11:33 följande:
Vissa har fortsatt hög temp under mensen, men jag tycker absolut att den borde sjunka närmaste dagarna om du inte är gravid..!? Var mensen precis som vanligt? Har du tagit något test? Det finns ju de som får genombrottsblödning och tar det för mens när de egentligen är gravida

Jag misstänker att jag hade en kemisk graviditet förra cykeln, för jag fick supersvagt på gravtest som sen var blankt två dagar efter. Blödningen tog även ny fart cd 5 och min temp sjönk inte förrän dagen därpå. Grafen ser helt knäpp ut tack vare det! xD
Min mens var inte alls som den brukade. Jag började blöda 03 på lördag morgon och blödde då i 1.5 dygn, dvs till 15ca på söndagen när det hade blivit mindre och mindre. Efter det blödde jag inte mer förrän 12h senare när det kom lite blod på måndag eftermiddag, så pass att det bara hade behövts mer än trosskydd och sen kom det inte mer och har inte gjort sen dess. Dock har jag sedan dess fortsatt haft svag mensvärk vilket jag även har i denna stund.
Min mens brukar i regel vara 4 dagar. Har hänt några gånger att den är 5 dagar och kanske 2 gånger att den är tre, dvs ytterst sällan men aldrig så lite som 1.5 dygn och att det pausas innan det kommer lite igen?
Tog förövrigt ett gravtest igår morse som var neg så vet inte vad jag ska tro händer med kroppen