• Dabro13

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Mensvärken kan ju vara växtvärk, vissa som haft det tidigt. Hoppas på de bästa för dig 😊 ta ett test om den inte dykt upp ännu

Sjuttonmånader skrev 2022-10-17 17:34:35 följande:
    Åh tack för svar! Jag verkligen hoppas det så innerligt.. Vi har nu försökt i mer än ett år! 🥺 Men det ända jag känner är typ "mensvärk". Vågar inte ta ett test då jag är såå rädd för att få ett förbannat jävla minus igen :'( 

Men visst ser det ju ut så enligt appen? Asså har inte ens fått minsta lilla rosa på pappret idag så den känns inte ens påväg, förutom värken då.. Men den som lever får väl se! 😬
  • Dabro13

Åhhhh !! Stort stort grattis !!
    Superglad för din skull ☺️🙏

• Dabro13
    Lojnnn skrev 2022-10-20 18:26:38 följande:

Vad tror ni om min kurva? Fick precis negativt graviditetstest🙁 Min cykel var extra lång denna månad pga vart ute och rest?

Har du bara 10 dagar mellan ÄL och mens ?
    Jag tycker kurvan ser fin ut den är ju fortfarande hög, så testa om någon dag till om tempen fortfarande är hög 😊
  • Dabro13
    Lojnnn skrev 2022-10-20 18:26:38 följande:

Vad tror ni om min kurva? Fick precis negativt graviditetstest🙁 Min cykel var extra lång denna månad pga vart ute och rest?

Har du bara 10 dagar mellan ÄL och mens ?
    Jag tycker kurvan ser fin ut den är ju fortfarande hög, så testa om någon dag till om tempen fortfarande är hög 😊
  • Dabro13
    Lojnnn skrev 2022-10-20 19:11:38 följande:

Jag har 12 dagar mellan ÄL och mens ☺️ men känns som många testar positivt så tidigt?

Ja jag har läst om folk som plussat Äl+8 men även många som testat negativt då och testat positivt ÄL+12, så hoppas tempen håller sig uppe och testa igen ☺️ håller tummarna för dig !
  • Dabro13
    Mozza skrev 2022-11-09 22:07:49 följande:

Hoppar in här! 👋 jag har fått 2 temptoppar på 36,99 nu, cykeldag 9 och 18. Appen uteslöt dem själv och trodde att jag tempat fel. Jag har dock inte tempat fel, sovit dåligt eller varit sjuk. Någon som vet varför jag får temptoppar helt plötsligt? 🤔

Svårt att säga kan ju vara tiden du mätt skiljer sig? Varmt/kallt i rummet? Om du varit på G att bli sjuk etc. Druckit alkohol eller gjort något som ökat den helt enkelt
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles