• evelinagra1

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Hej, ja är dålig på detta med tempning haha.. jag fick positivt ägglossningstest i torsdags kväll. Om ägglossningen sker idag kommer jag isåfall tempen vara högre imorgon på morgonen? 

• evelinagra1

Ägglossningen bekräftades först på lördagen och sedan flyttades den till söndag, lördag stämmer mer med kroppens signaler men vad tror ni? Egentligen spelar det ingen roll kan inte göra något åt det nu ändå men intressanta att veta 

• evelinagra1
    Symetrical skrev 2022-03-02 10:10:56 följande:
    Jag tror absolut äl skedde under lördagen! Hade varit intressant att se om ff spått annorlunda än nc. Är tämligen säker på att den hade spått äl till på lördagen

men Åå nu blir jag så lättad, var även en annan som sa att hon trodde att äl skedde på lördagen, nc kanske inte är så bra som jag trott 

• evelinagra1
    LJM91 skrev 2022-03-02 12:39:04 följande:

Hade också tippat på lördagen :) håller tummarna!

Tack snälla <3
  • evelinagra1
    Bez skrev 2022-03-03 10:39:30 följande:
    Min nc har oxå gjort sådär några gånger men sen flyttat tillbaka efter några dagar igen så kanske den gör det för dig med? Tycker oxå lördagen ser lovande ut 

håller tummarna att ägglossningen skedde på lördagen <3

• evelinagra1

Denna månaden håller sig tempen mycket jämnare efter ägglossning, undra vad det kan bero på? Hoppas på att det är något positivt iallafall haha
  • evelinagra1
    LJM91 skrev 2022-03-05 22:26:25 följande:
    Ingen aning, men kurvan blir ju väldigt jämn och fin :) tempar du prick samma tid varje morgon?
    Haha nej inte jag heller men man kan ju alltid hoppas att det är något positivt, ja tempar samma tid men somnar ju dock inte alltid samma tid 
  • evelinagra1
    evelinagra1 skrev 2022-03-05 22:48:00 följande:
    Haha nej inte jag heller men man kan ju alltid hoppas att det är något positivt, ja tempar samma tid men somnar ju dock inte alltid samma tid 
    Troligtvis kommer mensen på onsdag som vanligt men hoppet är ju det sista som lämnar haha
  • evelinagra1
    Heybae skrev 2022-03-19 21:59:06 följande:

Hej. Hoppar in här.
    Började med NC 18/1 efter ätit p piller och fick min första bekräftade ÄL  5/2 och även mens 11/2.  Men nu kan inte min ÄL bekräftas och min mens har inte kommit än och skulle från början enligt NC komma 12/3 Men idag 19/3 har den inte kommit och ingen bekräftad ÄL 
    Någon som vet eller haft samma?
    Har tempat nästan varje dag utom när jag varit sjuk.

är inte super bra på detta men av vad jag kan se så ser det inte ut som att du haft någon ägglossning? tempen ska ligga över coverline fram tills mensen efter ägglossning om jag förstått det rätt 

Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles