Tråden för oss som använder NaturalCycles
Jag hoppar in här också!
Började tempa i onsdags och är på dag två i cykeln nu.
Ser fram emot detta
Grattis till alla positiva tester!!! ????
Jag hoppar in här också!
Började tempa i onsdags och är på dag två i cykeln nu.
Ser fram emot detta
Grattis till alla positiva tester!!! ????
Det skull inte vara några "???"
Vi har precis slutat skydda oss för ca en månad sedan och har en son född juni 13.
Haft lite struliga cykler så jag hoppas verkligen detta funkar det.
Blev glad när ja hitta denna tråden, har inte läst alla sidor än men det verkar som det funkat för många
Jag har läst alla inlägg nu.
Innan jag började mäta så va mensen mkt sen och jag har haft mkt mellanblödningar.
Jag tycker det va väldans intressant att se när tempen sjönk å kunna utläsa att nu kommer mensen. Jag såg de som positivt för nu kan ja börja om att räkna från ruta ett!
Hoppas så på att detta ska funka, det tog lång tid förra gången.
Nu när ja läst hela tråden känns det ändå väldigt hoppfullt ????????
Tjejer! BIM i lördags, ingen mens i sikte, temp går stadigt uppåt varje morgon! Har beställt gravtest idag, har inte mensen kommit torsdag morgon drar jag ett test! Kanske var det åttonde gången gillt för oss! Håll tummarna!
Jaha. Då har mensen kommit. Hur i helvete kunde jag få ett positivt test med RFSU? Kommer aldrig mer köpa skiten. Vi båda är så himla besvikna. Vi var dessutom och sniffade på en ny liten människa idag. Vi räknar dagarna till nästa ÄL.
Ecmov jag håller tummarna
Hildaisabell ja vi siktar på augusti!!
Tänk va skönt att det inte är så kallt för bubbarna när dom kommer :)
Själv hoppas jag på normal cykel.
Hade strul innan ja blev gravid,sedan efter har det vart Perfa tipptopp å nu bar för att vi börjar prata syskon ska det strula igen..
Håller tummarna för ordentlig cykel som sagt
Tack alla!
Tempen var ännu högre idag! Nu sa även NC åt mig att ta ett gravtest.. Gud vad pirrigt det börjar bli. Hoppas testen kommer med posten idag så jag kan testa imorgon, annars springer jag å köper ett på affären ikväll, haha!
Hej tjejer!
Woodwick, verkligen tråkigt att höra. Det blev precis lika för oss. Så jäkla.. Avslagen just nu.
Vi pker till Kreta imorgon, borta en vecka. Jag kommer inte ta med och tempa där och jag kommer vara helt borta här ifrån tror jag. Men jag läget ikapp och hör av mig när vi är på svensk mark igen!
Jag håller med om att alla här är så himla snälla och glada. Känns skönt! Får man, utan att verka som värsta psykot, fråga vart alla bor? Jag bor i Sthlm:) ha de så fina allihopa och lycka till. Jag håller tummar och tår!
Men vad konstigt! :/ Brukar mensen vara sen ibland? Hur känner du dig i övrigt? Tänker med tanke på den höga tempen, kan det vara så att du har någon infektion i kroppen? Så var det för mig förra månaden.