Tråden för oss som använder NaturalCycles
Hoppas du får till lite jämnare mätningar framöver, kan vara värt att testa det där med att hålla munnen stängd en stund. Jag mäter också alltid tre gånger samma morgon, skriver sen in mellanvärdet av dem.
Hallå! Nu är jag tillbaka i tråden efter några dagar i Danmark och därmed nästan inget internet. Jag är inne på mensdag 4 nu, innan dess hade jag dock spottings i 3 dagar. Alltså, det är så märkligt - vi har försökt bli gravida i två månader. Dessa båda månader har jag haft spottings 3-4 dagar innan mens, sen en något längre och mer intensiv mens än vad jag brukar ha. Innan vi började försöka hade jag spottings en dag innan mens, sen mens i några dagar. Är det inte typiskt att kroppen ska börja strula just när man vill bli gravid?
Vad tror ni om dessa? Igår var det inte positivt .. Har varit bortrest så har inte kunnat kollat ägglossning. Men tog igår kväll och då såg de typ ut som den understa. Tempen har inte heller stigit. Tror ni jag har de typ imorgon eller har jag haft?! Fattar nada.
Vad tror ni om dessa? Igår var det inte positivt .. Har varit bortrest så har inte kunnat kollat ägglossning. Men tog igår kväll och då såg de typ ut som den understa. Tempen har inte heller stigit. Tror ni jag har de typ imorgon eller har jag haft?! Fattar nada.
Går inte att lägga upp bild ju ....