Tråden för oss som använder NaturalCycles
Jag provar nc för första gången jag med! När har ni bim?
Jag provar nc för första gången jag med! När har ni bim?
Hej! Jag har BIM den 29/4 enligt NC men den 2/5 enligt en annan app så någon gång däremellan. När har du? Kul att kunna följas åt! :)
Det Funkar inte att ladda upp någon bild åt mig.
Men jag är inne på 11 dagen med rosa nu, tycker det borde grönt. Jag ser ju att det skulle vara grönt te idag men när jag la in temp så blev det rosa.
Jag hade äl i torsdags. Använder fertility friend med.
Det Funkar inte att ladda upp någon bild åt mig.
Men jag är inne på 11 dagen med rosa nu, tycker det borde grönt. Jag ser ju att det skulle vara grönt te idag men när jag la in temp så blev det rosa.
Jag hade äl i torsdags. Använder fertility friend med.
Hur går det för dig? När planerar du testa?
Min NC är jätte skum. har fortfarande rosa dagar har inte fått en enda grön dag sedan mens och den på stod att jag skulle ha äl i lördags fast jag hade posetivt den 15
Jag vill också testa, får hem tester i dag men är så rädd att bli besviken om jag testar för tidigt. BIM mellan 29/4-2/5 så jag planerar hålla mig till minst den 29/4 på morgonen.. Vad känner du av för gravtecken? Jag har haft molande värk i magen i tre dagar, hoppas det är gravtecken men kan ju vara så mycket annat och i värsta fall inbillning..
Och du hade BIM den 29/4? Brukar du ha regelbunden mens?
Och du hade BIM den 29/4? Brukar du ha regelbunden mens?
Jag Har inte ens fått min mens än, negativt gravtest och snart en månad sedan posetivt äl test
Ush vad förvirrande! Vad är det för behandling du har gjort, alltså vad innebär den? Ska du ha din 'vanliga' cykel nu efter? Jag tycker det här med tempandet är lite smått rörigt men hoppas det ger med sig efterhand! Har bara så dåligt med tålamod...