Hjälp, snabbt svar! Vilken vagn?!
Hej, måste köpa en vagn till min extra son på 10 månader! Problemet är bara att jag blir så osäker o tycker flera verkar bra. Så vill höra va ni tycker o erfarenheter, för o nackdelar.
Har tittat på Britax go, känns väldigt smidig o lätt! Men de går inte att få ryggen i plant liggläge o även om han är 10 månader så blir jag osäker på om han måste ha plant eller inte? De är väl de enda jag tänker på?!
Den andra är teutonia, först o främst modellen "Fun" men även andra. Tycker den verkar lätt o smidig. Går att få i plant liggläge, svängbara hjul, tar inte mycket plats osv, MEN där tänker jag på hjulen, dr punkteringsfria plasthjul, har läst att många får in grus i hjulen som sen ligger o skramlar, de känns ju inte så kul o behöva lyssna på de?! O sen hur blir komforten då? Bor mestadels uppe i Norrland, så blir mkt grusväg o ojämnt underlag osv. Men är även mkt i Sthlm o vill att den ska va lätt endå! Sen har jag läst att många verkar ha problem med bromsen? Teutonia har många smidiga modeller, men jag blir så osäker, att dom ska va sämre för dom är billiga, ellerde där med hjulen osv.
Vill GÄRNA höra era erfarenheter?!
Britaxen är ju samma som Brio go. :)
Tacksam för snabba svar!!