Inlägg från: spralleben2 |Visa alla inlägg
  • spralleben2

Planerar barn Skåne/Blekinge

Hej
    Vi ska också börja snart! Väntar på en mens till om ca en vecka och sedan blir det till att ligga :)

Det är så himla spännande! Att ingen vi känner vet. Eller ja min sjukgymnast vet på grund av mina tidigare skador i ryggen men annars är det ingen som vet! Tihi! blir helt pirrig och glad av att tänka på det! Tänk om man skulle gå och bli gravid snart!

Vi bor i Skåne.

• spralleben2

Vi fick vårt första barn 2012 och vi vill så gärna ha ett syskon till henne. Men på grund av en otroligt svår graviditet (inte förlossning) som skadade min kropp för resten av mitt liv så har vi inte kunnat försöka tidigare.Vill klargöra att det är mycket ovanligt att det blir så och inget som någon ska oroa sig över!!! Man kan ju bli nojig när man läser sånt men INGET ni behöver tänka på.  

Detta känns så himla bra nu :)

I morse när jag tittade på morgonshoven på barnkanalen med  min dotter så blev jag så glad. Almanackan (de säger månad, dag och namnsdagar) kom och jag tänkte "ja nu närmar det sig snart". 11 maj idag! Jag får väl avslöja att min mens beräknas komma på fredag. 

Svar på tråden Planerar barn Skåne/Blekinge