Inlägg från: Anonym (Madde) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Madde)

Grymt sugen på att smaka en tjej...

Grymt sugen på sex med annan tjej, mums!

Testat fyrkant tidigare men killarna tog för mycket plats :)

Antar att jag inte är ensam? Någon som känner igen detta? Tips på bra sida för såna träffar?

/Nyfiken

• Svar på tråden Grymt sugen på att smaka en tjej...
  • Anonym (Madde)
    Alleiram skrev 2015-04-16 18:57:07 följande:

Är med sugen! Hur gammal, vart bor du? 

Kan säga att jag ser bra ut, är ung (under 25) och är normalbyggd. Hetero, men sjukt sugen på att prova med en tjej :) 

Mmm jag är 31 år, normal kropp, ljust hår, ser bra ut, lever ihop med en kille som gärna även deltar ???? om inte det är din grej så är det helt ok att bara få vara med mig ????
  • Anonym (Madde)
    Anonym (har gjort det) skrev 2015-08-03 08:23:56 följande:

Jag har gjort det, är hetero men var sugen på tjejsex. Jag la upp en profil på BC och träffade en kvinna därigenom. Det var hur härligt som helst:)

Vi har bara setts en gång men har lite kontakt och det är möjligt att det händer igen.

Härligt, blir lite avis faktiskt ????
  • Anonym (Madde)
    Anonym (Girl) skrev 2015-08-03 18:11:59 följande:

Hej!

är tjej på 23 år & bisexuell & tjejsex är hur härligt som helst.. Värt att testa om du är intresserad :)

Mysigt ???? vart bor du?
  • Anonym (Madde)

[quote=75597613][quote-nick]Anonym (Girl) skrev 2015-08-04 00:44:23 följande:[/quote-nick]

Ja, jag tycker att det är härligt med tjejsex :) hade pojkvän sen flickvän, där efter tjej som kk & nu pojkvän så är inte intresserad av att träffa någon :) kk med den tjejen var iaf bland det topp ett sexet jag haft någonsin! Har aldrig varit intresserad av kk innan men det bara hände & var fantastiskt :)

[/Härligt :) jag och min sambo kommer nog aldrig ge oss förrän vi fått ha en tjej med oss, att få se honom med en annan samtidigt som man får ge/ta själv.. Måste va grymt ???? även att vara ensam med en tjej givetvis.. Det har bara hänt onykter em gång men det är aldrig någon hit :)

Har du snapchat?

Svar på tråden Grymt sugen på att smaka en tjej...