Aifos74 skrev 2015-11-18 01:02:19 följande:
Tack, jag hade inte koll på att det kunde bli för sent för att ge bebisen skydd, annat än om den hinner komma ut så klart. Och så vill jag ju ogärna ha biverkningar som någon dags feber inför förlossningen. Ska rådgöra igen med barnmorskan och vaccinationsmottagningen.
Helt otippat har vi efter i kväll ett förslag på namn som känns rätt. :) Vi ska klämma på det lite till innan vi bestämmer oss helt, men vi var båda riktigt nöjda även om det varken var det namn jag eller maken trodde var vår respektive favorit.
Börjar bli lite nervös... Har tvättat igenom de flesta bebiskläder och så gott som packat BB väskan. 22 dagar kvar till BF...
Gör så :) Till mamma som just opererat hjärtat sa dom att det skulle ta 3-4 v innan fullt skydd... På nätet hittade 1-2 v... Så det är väl lite olika ;) Själv håller jag mig inne ;) 16 dagar kvar... Men tror grodan kommer om 12 ;) Chansar på 1 dec.. hehe.. Har också tvättat det mesta här... Men inte packat väskan... :S... Försöker förtränga förlossningen, tänk om man kunde hoppa över den dagen!!! :)
Skönt att ni hittat ett namn :) Inget här enu... Eller jag har några som jag tycker är helt ok, det är gubben som är problemet, hehe...
God morgon :)