Flera tanter som är på smällen 2015 ;)
Japp sover som en kratta.. Ofta är det värken som. Väcker mig men jag har även problem att somna om en toabesök...... Suck.. Men när jag skjutsat barn till skola och skolbuss brukar jag gå och lägga mig igen .. Men dagarna blir lite trista när jag pga värken eller trötthet måste ligga och vila större delen av tiden
Och idag hittade jag löss på mig själv *gråter* har haft jätteproblem med löss på mitt yngsta ända sedan i sommar . Jag kammar och behandlar skickar henne härifrån lus fri får tillbaka henne med löss.... Till slut fick jag pappan att fatta att han måste sköta det bättre.... Men det hjälper föga när hans sambo kammar sina barn slarviga än vad man ska och deras pappa i sin tur är skit dålig på att sköts kamningen.... Jag blir knäpp snart alltså.... Och det är alltid de barn hon bor med som smittar ner...... Ingen av oss andra här har haft förän jag fick nu..... Tror jag ska säga s till henne att ha mössa på sig hos pappa dygnet runt
Löss är inge kul :( Lillen fick för tre år sedan och sen fick jag :( Det sluta med att jag rakade av mig håret ;) Och nu förtiden är lillen nästan alltid rakad, han gilla den frillan :) Det var inge kul att ha det, kändes som det kröp över allt :( Lycka till!!!