Flera tanter som är på smällen 2015 ;)
[quote=75931090][quote-nick]cupcakemom skrev 2015-10-28 11:03:46 följande:[/quote-nick]
Men så störande att måsta boka till sig provsvar och att ens få ta proverna det borde ju vara en självklarhet att få reda på det.... Hoppas det ordnar upp sig....
Jag kände mig inte heller gravid i början, var inte mer trött än normalt, (nu är jag lite extra trött pga reumatisk sjukdom) minimalt illamående och ingen större ömhet i brösten... Nojade nästa ihjäl mig... Fick istället Stora problem med fogarna ganska tidigt och ont i magen.... Nu har jag köpt en stöd "gördel" och den funkar jättebra, får inte lika ont och återhämtar mig snabbare när jag vilar,
[/
Jo riktigt störande men jag vet inte om jag ska kriga mig till en tid nästa onsdag och sedan bråka igen om att få veta vad mitt TSH står på eller om jag bara ska öka dosen på eget bevåg till 100 mikrogram till mvc och inskrivning den 12 november och slippa bråka med min duma envisa vårdcentral som inte gar någon kunskap om endokrinologiska sjukdomar.
Jo graviditetssymtomen är näst intill obefintliga trots att testen är superstarka. Jag har tyvärr erfarenhet att symtomen försvann vid mitt MA för några år sedan. Jag är tröttare iofs och hungrigare och magen svullen som jag inte vet vad och brösten kan ömma något kolosalt ibland men det kan lika gärna bero på det extra progesteronet jag tar varje kväll.