Flera tanter som är på smällen 2015 ;)
Var så pigg trots 43 och gravid, men pang så kom allt i vecka 28. Ömmar, vaknar på nätterna för tösan lever om i magen och järntabletterna gör jag måste upp och äta samarin vid 2 pga gaser osv... Känner mig inte helt i form för fira midsommar inknölad i stuga med massa andra familjer... för inte tala om resor under sommaren... Har ni andra tips på uppiggande knep?
Vill ju vara glad och ta tillvara sommaren och satsa på stora flickan som ska få uppmärksamhet innan bebisen kommer. Men just nu vill jag bara ligga på soffan och vila i sträck, tråkigt om resten av sommaren känns så. Och kaffe vill man ju inte vräka i sig heller! Är det bara jag som blir väckt på nätterna av magen? Min stora flicka är 9 år så jag minns inte min förra graviditet men tror inte jag vaknade kl 2 varje natt för magen stökade den gången. Kanske läger av järntabletterna en vecka för låta magen få lite ro i alla fall, blir uppblåst som en ballong av äta Niferex.
Glad midsommar alla!
Orkar man inte så gör man inte :) Har också hamnat i det... Så jag tänker ta det lungt ;) Men jag mår jätte bra :) Det ända som kommer nu och då är krympningar i benen på natten... Håller på att bli galen :( Jag tar järntabletter varannan dag , äter samma sin du tror jag :)
Ha en fin dag :)