Bullen2015 skrev 2015-11-25 14:18:33 följande:
9 dagar till bf... Dagen jag vill hoppa över... Dom senaste dagarna har förvärkarna blivit oftare... Dax att packa väskan ;)...
När man tittar tillbaks på alla orosmoment som jag börja med... För högt TSH, som har hållt sig under 2 sen jag blev fördiginställd... Rh-, barnet har samma... Taligut cystan, den är inte i vägen ( operation nästa år )... Fvp väntan... Alla värden hb= runt 110-130, socker= runt 5 och blodtrycket har varit bra... Allt har löst sig på vägen... Samtidigt har jag inte riktigt hängt med i hjärnan... Ett förhållande som hade spruckit men som läkt i hop på vägen... Det har liksom varit så mycket runt om... som jag måste ha koll på... <3
Ja du har verkligen haft en del att tänka på.... Wow 9 dagar.. Det är ju ingenting..... Önskar dock man slapp själva förlossningen den skulle jag gärna hoppa över... Gruvar mig faktiskt lite....
Jobbigt med förvärkar... Jag har en hel del sammandragningar det har jag haft hela tiden men nu räcker det att jag går några steg för att dom ska komma, innan tog det ett tag.. Men dom gör inte ont än så länge...
Så iår blir all julklapps shopping på nätet
är i princip klar... Men just nu är jag pank för fk har slarvat bort min försäkran om att jag inte jobbat och ska få graviditetspenning istället så jag fick inga pengar idag utan måste skicka in nya papper *suck*
Sambon har legat på sjukhus med sin ena dotter sedan måndag men förhoppningsvis får dom komma hem efter ronden i morgon... Fasligt tomt här hemma utan dom fast att hans andra dotter är hemma men hon ugglar mest på sitt rum....