Inlägg från: cupcakemom |Visa alla inlägg
  • cupcakemom

Flera tanter som är på smällen 2015 ;)

zasu skrev 2015-11-25 10:34:02 följande:

Var på UL idag. Skulle ha varit 10+3 idag men visade sig att jag haft MA vid 8+4. Känns helt knäckande. Får hoppas att blödningarna sätter igång annars blir det med hjälp av tabletter ef helgen. Ni får gärna ta bort mig från listan. Lycka till alla!

Alva75 skrev 2015-11-25 10:38:53 följande:

Jag fick missfall i Torsdags och håller fortfarande på , vi mår mycket dåligt , all lycka till er andra ....

Stor kram till er bägge..... <3
  • cupcakemom

När man halkar ute på stenplattorna och benen far isär som för att gå ner i split (vilket jag aldrig! kunnat göra) då gör det ont..... Och sedan spyr man för magen tillåter inte sådana akrobatiska övningar...mår fortfarande illa *bleh*

• cupcakemom
    Bellamamma72 skrev 2015-11-25 12:12:28 följande:

Är gärna med 43 år ifrån Uppsala. Bf 31/7-16. 5:e barnet :)

Välkommen
  • cupcakemom
    Bullen2015 skrev 2015-11-25 14:18:33 följande:

9 dagar till bf... Dagen jag vill hoppa över... Dom senaste dagarna har förvärkarna blivit oftare... Dax att packa väskan ;)...

När man tittar tillbaks på alla orosmoment som jag börja med... För högt TSH, som har hållt sig under 2 sen jag blev fördiginställd... Rh-, barnet har samma... Taligut cystan, den är inte i vägen ( operation nästa år )... Fvp väntan... Alla värden hb= runt 110-130, socker= runt 5 och blodtrycket har varit bra... Allt har löst sig på vägen... Samtidigt har jag inte riktigt hängt med i hjärnan... Ett förhållande som hade spruckit men som läkt i hop på vägen... Det har liksom varit så mycket runt om... som jag måste ha koll på... <3

Ja du har verkligen haft en del att tänka på.... Wow 9 dagar.. Det är ju ingenting..... Önskar dock man slapp själva förlossningen den skulle jag gärna hoppa över... Gruvar mig faktiskt lite....

Jobbigt med förvärkar... Jag har en hel del sammandragningar det har jag haft hela tiden men nu räcker det att jag går några steg för att dom ska komma, innan tog det ett tag.. Men dom gör inte ont än så länge...

Så iår blir all julklapps shopping på nätet är i princip klar... Men just nu är jag pank för fk har slarvat bort min försäkran om att jag inte jobbat och ska få graviditetspenning istället så jag fick inga pengar idag utan måste skicka in nya papper *suck*

Sambon har legat på sjukhus med sin ena dotter sedan måndag men förhoppningsvis får dom komma hem efter ronden i morgon... Fasligt tomt här hemma utan dom fast att hans andra dotter är hemma men hon ugglar mest på sitt rum....
  • cupcakemom

När man behöver salva för hemorrojder och ens kompis jobbar på ditt apotek idag... Uh nepp det finns apotea

• cupcakemom

Bakar saffransbullar med mandelmassa fyllning... Saffransbiacotti och ska göra nåt som fanns i cooptidningen kolasnittar med saffran..... Sambons barn åker till sin mamma så det är barnfritt... Första gången på ett år ena dotter åker dit hoppas det håller i sig.....

Åh.. Tänk ensam hemma.. Julmust och nybakad lussebulle ... Som jag ska njuta

• cupcakemom

Skönt att värdena hållit sig så bra.... Kan man ligga för lågt?

Gick kanon med ryggen i dag började i kyrkan där skolan hade adventsånger och bakade sedan tre sorter.... Fick ont runt två så jag kopplade på tens och la mig . Nu mår jag illa och har ännu ondare *suck* the joy of being pregnant* detta jäkla illamående aja snart över nu

• cupcakemom

Första advent och inte det minsta lilla vitt ute

Mannen far omkring som ett jehu och sätter upp ljusstakar... Alltså chilla mannen gardiner ska upp och fönster torkas ur det här blir bara dubbeljobb... Jättegulligt att han gör det! mer än mitt ex någonsin gjorde men jag blir helt slut.....

• cupcakemom

Vanligt magknip pga problem mage(brukar få kramp i tarmarna som kan kännas så här) förvärkar eller värkar.... Hur fan vet man... Bebis rör sig sig och det borde den väl inte göra om det är nåt på gång... Känner mig mest bajsnödig faktiskt men det händer inget.. Magen känns visserligen hård men samtidigt inte som sammandragningar ajaja..... Bara att vänta och se vad som händer

Svar på tråden Flera tanter som är på smällen 2015 ;)