Flera tanter som är på smällen 2015 ;)
Tack!
Förra gången så blev det fvp när jag var på extra kolla på specmvc, då var jag 36 och jag var inte alls beredde på att göra något test egentligen. Men läkaren som gjorde ul tyckte att när jag ändå var där och han ansåg att vi borde göra fvp så gjorde vi det. Då hann vi inte tänka om, men hur osv. Den här gången så är det jobbigt först för att vi inte egentligen skulle ha fler bebisar men också för att jag är över 40! Valde mkp för att det går att göras redan fr o m 11+0. Jag har alltid känt av "fladder" tidigt så jag vill inte vänta till v 15. Nu fick vi ju tyvärr tid på onsdag för mkp och då är jag i v13. Har faktiskt redan igår morse känt av fladder och annat. Men vi har bestämt att avbryta om det visar sig att vara någon form av kromosomavvikelse.
Hur resonerar ni? Måste vara jobbigt när det är så få dagar kvar, kan jag tänka mig?
Vi bestämde fvp när vi började försöka... Har inte tänkt så mycket mer... Om det är något fel tar vi bort :( Mycket kan hända på vägen, det finns inga garantier... Men vill utesluta det som går.. Ja på måndag är det dax, man är rädd samtidigt ska det bli skönt.. Förhoppningsvis går det bra (ta i trä) och vi kan äntligen gå ut med det och börja njuta/planera... Nu känns allt på paus, då man inte vågar hoppas för mycket.. Men det kommer gå bra, det måste det :) Och ni kör också nu i v på onsdag, håller tummarna för oss och alla andra :)