Flera tanter som är på smällen 2015 ;)
Kan jag finnas här i periferin lite tills jag gjort VUL? Gravid efter många,många år och flera m.f så känns overkligt och nervöst.
Kan jag finnas här i periferin lite tills jag gjort VUL? Gravid efter många,många år och flera m.f så känns overkligt och nervöst.
Tips mot gaser och förstoppning? Oerhört känslig mot hormoner,så illa att jag fick åka in sist jag var gravid p.g.a svullna tarmar... Kaffe får jag inte dricka.
Provat laktulos och det funkade inte tyvärr. Provat minifom-funkar inte. Kiwi tål jag så dåligt (allergisk). Färska plommon äter jag varje dag,kanske katrinplommon är bättre. Äter massa frön också, men har dum mage i vanliga fall,nu är det riktigt illa däremot... Jag ser ju gravid ut p.g.a magen,inte för att jag är gravid! Får se om jag hinner in på Apoteket imorron,så ytterst sällan jag har tillgång till bil dagtid.
Tycker jag dricker bra, men får väl öka ändå-och kissa ännu mer! Apoteket hinns inte med idag,måste dock dit och köpa mer medicin i veckan.
Jag vore väldigt tacksam om ni kunde tala om hur ni mådde och vilka symptom ni hade v.8! Har ju aldrig kommit så långt med ett levande barn så jag har inget att jämföra med. Känner efter hela dagarna,vaknar på nätterna av rädsla för missfall igen... Berätta hur det var för er!
Jag tänker inte göra VUL så jag lämnar denna tråd. Är jag gravid lär det visa sig. Är jag inte kommer det ut före nyår hoppas jag. Lycka till alla!