Användare skrev 2015-04-14 13:49:05 följande:
Jag mår bara sämre och sämre.. Vi pratade igen igår, hon tog upp massa andra saker som jag inte uppfattat varit ett problem.
T.ex. står jag för allt hemma så hon ska ha mer att leva på, det trodde jag var snällt men fick veta att hon känner att jag är över henne och tar hand om henne.. Att hon behöver stå på egna ben.
Sa att vi kunde lösa det, om det är problemet så fixar vi det.
Allt hon kunde säga var bara att "det löser sig hur som helst", känns redan som hon har bestämt sig men drar ut på det.
Försökte få till att vi kunde gå på dejt, se till att bara hon och jag är, varannan vecka. Så vi får tid tillsammans. Parterapi, men hon ville tänka klart och sedan isf ta parterapi... Känns som det är försent då :(
Hon vill att allt ska vara "normalt" hemma annars vill hon inte ens komma hem till oss. Hon vill inte prata om det längre heller pga det.
Så nu måste jag vara normal + ge ännu mera för att visa att jag kan ändra mig och minst att jag vill göra det. Sedan måste jag ta hand om vår 3 åring själv, nätter, lämna, hämta, fixa mat och mamma kommer inte hem till middagen så vi får sitta där själva.
Hon är så söt, hon kramar mig och stöttar mig.. Försöker så mycket att inte visa något för henne men det är såå svårt, hon fattar att något är fel.
Oj jag hade varit överlycklig att ha en som betala allt trotts att jag jobbar o kan lägga mina pengar på hög o på det jag vill.......
Låter som hon njuter av o såra dig
Smidigt som hon skäms då hon ej vill prata om det o ni ska vara normala osv.....
Tycker du ska dissa henne lev på.med ditt liv ihop med dottern......