Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Hemkommen efter en kvällstur till barnakuten då Valentin varit så ledsen skrikit mkt mera idag visar tydliga tecken på försämring-två väldigt bra barnläkare som undersökte honom och sedan tog det inte lång tid tills kirurgen läkare kom upp till barnakuten för att omgående ringa Lund för op inom snar framtid Max 14 dgr om inte bråcket kvarstår inte går att putta tillbaka vilket man försiktigt kan gör efter instruktioner av läkare vilket jag fått sen tidigare skönt att ändå veta klarhet i vår situation och att lilla fina Valentin snart kommer bli återställd och utan men inför framtiden och slippa ha ont och vara så gnällig-tycker så synd om honom inte lätt att vara så liten och kunna tala om hans smärta men jag tyckte det fick räcka orkade inte vänta på att remissen skulle komma snart och ville inte chansa innan ngt akut skulle ske...dock är det väldigt bråttom om bråcket inte vill gå tillbaka då måste vi åka akut ner till Lund med ambulans de 15 mil vi har-hoppas verkligen jag slipper uppleva detta och mer stress vill kunna njuta trots allt för dessa två små gossarna och deras systrar är så mysiga!Dags att försöka sova lite!