Skade, vad tufft för dig, att åka in med ambulans...så bra att ni är i Uppsala, det kommer säkert att gå bra!!!
JZ, lider med dig som har migrän....hoppas ni hittar ngn lösning!
Milla, tänker på dig..snart dags...jag skulle också vilja ha ett datum...var på mvc idag o allt såg bra ut, blodtryck 120/75, magen 34, lite under, hjärtljud 140 järn uppe på 126, 111 förra veckan, har ju ätit järn tabletter en vecka...känns nästan som det skulle kunna vara en onoggrannhet på deras maskin, Min bm sa förra veckan, det är ingen ide att ta järn idag, kan inte ändras så fort du kan heller inte äta dig upp...du måste äta järn tills återkontrollen...men hade ju en ny BM idag då den andra gått på sem, så jag ville de skulle ta prov då jag ätit blodpudding flera ggr plus tablett...javisst sa hon o sa sedan att jag eg inte behövde äta tabletter mer...
Funderar också på detta, en del av ÄD är ju att man ofta föder tidigare...funderar om det gäller generellt pga att det just är en ÄD...eller om det är så att det är högre risk för komplikationer och att det är dom som gör att man föder för tidigt...dvs har man ej fått komplikationer så finns det inget som säger att man föder tidigare...? Har ngn läst ngn statistik ang detta?