Skaffa genast ett bärdon, sjal eller sele som är ergonomisk! Då får ni båda närhet och det ger bra anknytning samt du kan packa med honom på dig och stoppa det dåliga samvetet där det hör hemma! Vet inte var du bor men I Stockholm finns butik du kan åka och prova vad som passar et, googla på det! kram
Snart lycklig skrev 2015-09-03 19:44:15 följande:
Redan, bokat flyttfirma och flyttstädning för första gången i mitt liv. Flyttat många ggr tidigare! Packar själva.
Jag känner hela tiden en rädsla att jag inte njuter tillräckligt, ägnar mig åt honom tillräcklig osv. Det gör jag säkert, men är sååå trött, så jag får inte in det i hjärnan liksom. Likaså får jag inte in, förstår inte riktigt att jag har honom. I början var jag euforisk, men nu är det som jag inte förstår, jag liksom bara gör. Usch, tiden går ju såååå fort, vet inte vad det är med mig. Känner mig rätt sorgsen emellanåt. Klart att det är svårt att förstå efter så lång kamp. Jag vet inte om det är ngn rädsla som blockerar mig. Han är fantastisk och så söt. Jag älskar honom så mkt. Det är inte det. Vet inte om bristen på amning, får mig att inte känns mig så nära, knyta an. Jag kör ju bara med flaska sedan många v tillbaka. Känner mig sorgsen också f att jag inte är yngre, att inte få vara m tillräckligt länge, att inte hinna/orka kämpa f ett syskon.
Näe, märker när jag skriver att jag nog måste ta upp detta med min nya BVC, efter flytten. Hoppas nya BVC är bra!