Snart lycklig skrev 2015-07-12 16:42:46 följande:
Förlåt att jag inte läser och kommenterar judt nu, men ändå kommer medlem fråga. Allt pga av tidsbrist. :)
Jag får inte igång amningen. Jag pumpar och pumpar, blir galen snart. Gråtit mest hela dagen för detta. Det kommer bara lite ibland, typ max en 1 ml spruta. Jag vill verkligen amma! Har ni några tips? Snälla ge mig dem i så fall.
Har inte glömt er! Kram.
Ge inte upp vännen-det är väldigt olika hur när amningen kommer igång många faktorer som spelar in speciellt vill man nog lite för mkt och bromsar sig själv-försök rå om dig själv fokusera på något annat så att hjärnan släpper på bromsen och så ska du se att amningen kommer igång så småningom.
För min del var pumpversionen som NEO har specifikt för förtidigt födda bebisar suverän lockade fram det lilla finurligt med att trigga igång så att mjölken lättare släpptes fram-tyckte annars det var mindre roligt att sitta vid pumpen men nu har jag äntligen lämnat den tiden bakom oss tvillinggossarna blir utskrivna från hemsjukvården på onsdag imorgon sista besöket av underbar personal som kommit hem till oss varannan dag sen vi fick komma
hem.De har verkligen varit en succé inget stress lugna trevliga allihopa som varit här och vägt gett råd och bara lyssnat och inte en gång utan att de berömt hur fina underbara små pojkarna utvecklat sig!
Imorgon var egentligen det datum som jag skulle blivit igångsatt-tänka sig att det gått en månad sedan de kom till världen!
Helt ofattbart och jag älskar dom så och även storasystrarna!
Bifogar en ömsint bild av en av tvillingflickorna som fått hålla sin ena tvillinglillebror!