Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Som sagt, fysiskt är det under all kritik... Men jag har ju glädjen med lille B!
Som sagt, fysiskt är det under all kritik... Men jag har ju glädjen med lille B!
Barnet lever och det är ju viktigast. Att jag mår pest är inget nytt... Börjat få sammandragningar också och då bara måste jag sitta ner ett tag. Inte lätt med aktiv ett-åring! Till helgen får folk veta att jag är gravid- behöver ju liksom bara visa upp mig för jag är enormt stor redan!
Kram på dig med!
Hej hej på er! Hur går det för alla? Jag är bara jag????? Bara typ 7 veckor kvar nu el nåt sånt väl? 8 kanske. Går allt bra?
Hej Frazze ! Har du det bra i sommarvärmen? Allt bra med dig?
Det går framåt. Ca 7 veckor kvar. Mår extremt dåligt, men det måste ju gå... Fortfarande en medelbebis enligt TUL. Gått ner i vikt vilket syns på proverna för jag har så stor mage att ingen mat ryms. Mätt på ingenting, men tvingar mig äta ändå. Mår dock bra i värmen trots allt och b.m som gjorde TUL tyckte jag hade så fin brun mage. Kram!
Jag är bara jag! Nu är det bara 3 veckor kvar tills B får ett syskon! Hur går det för dig? Kram
Kämpar timme för timme... Tycker det är ren tortyr att vara gravid! Men som sagt, inte länge kvar. Och vi har fortfarande inte fattat att vi ska ha en till! Grejat lite med bebissakerna, men det går ändå inte in. Namn är klart sen långt innan. Aningen efter morfarsfarfar eller efter farfarsfarmor.
Du kämpar på bra med vikten! Jag har ju haft noll aptit i flera veckor så jag gick inte upp så mycket som befarat denna gång. Passerat makens vikt dock! Han har gått ner av att vara småbarnspappa på äldre dar!
Kram!
Ville bara tala om att jag fått en son till. Han vägde 4090 och var 53 lång i v.40+2. Det blev katastrofsnitt (efter 4 dygns igångsättning och begynnande krystvärkar) p.g.a sprucken livmoder. Är väldigt slut p.g.a utmattning, blodbrist, sömnbrist, men tar en timme i taget.
Tack! Otur känns som bara förnamnet, men det är bara att acceptera att det blev så här. Ska ju inte ha fler barn så behöver inte grubbla på hur en till graviditet hade blivit.
B bryr sig inte så mycket om lille G. Han babbar och sover ju bara typ!
Kram!
Halloj! Någon kvar i denna tråden, eller är det bara jag?
Finns här i periferin. Fullt upptagen numer. Hur går det med allt?
Det här är väl en tråd man är glad fanns/finns, men man önskar ingen hade behövt. Som alla trådar som handlar om att ha svårt att få barn. Alla här har väl fått barn och liksom gått vidare. Men jag gillar lite uppdateringar från dig- och om det nu dyker upp fler.