Woo: oj vad kämpigt du har det. Det du kan påverka är att vila och ta det lugnt, spec nu i början. Vi finns här som pep. Men säger som tidigare inlägg, det är klassat som riskgraviditet, viktigt att blodtryck och protein i urin kontrolleras mer noga. Plus jag vill oxå tillägga, var stolt att du valde att göra ÄD. Så mycket kärlek och så önskat barn är inte alla förunnat!
Tyckommig : du är stark som står upp för dig och oss! Även om du lyssnar på kroppen var ödmjuk för att inte riskera onödiga akuta insatser. Ditt vårdteam verkar ju osäkra ... har du uppbackning hemma med dina barn om du blir inlagd?
grattis till födelsedagar! Vad fort de åren gick då!!!
Jag är bara jag: är det nedräkning nu?
Dream: men denna milstolpe är verkligen obeskrivlig! Grattis!!!
Wondrestruck; grattis!!!! Vad fint att du blev mamma igen. Att bli snuvad på sin förlossning är verkligen en sorg. Likaså komplikationer det påverkar helheten så negativt många gånger. Klart du gör flera syskon när du ör så motiverad!
Läget här; varmt!!! Hög luftfuktighet gör att det känns ännu varmare för hud o andning. På tok för mycket innevistekse för min smak. Men bada em i poolen är dagarnas höjdpunkt. Vi har roligt och de utvecklas o växer så fort. Ångrar ingenting!!! Dessa sladdisar är verkligen en gåva. Tufft i relationen, jag är trött ich tar nätter heltid o mesta dagtid också, trots att vi är bägge sk lediga här nu. Det känns, om än så mycket kärlek jag uppfylls med dagligen! Men tack vare mina rutiner så funkar det utmärkt att rodda mest på egen hand. Och jag sover middag så mycket som möjligt med dem. Gosigt!