• zaq1234

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

JZ 79, när jag frågade förut så sa de att först dag för att kunna se hjärta på UL var dag 7+0.

• zaq1234

Weeme, som så många har sagt, så är det så vanlig biverkning, du har väl inte ont? Hoppas det slutar att blöda snart!

Jag äter också fisk 3 ggr i veckan o slutat med omega III, tror det är bättre på sikt.

• zaq1234

Spännande JZ!!

Tyckommig, har för mig du skulle göra TUL denna vecka? Hur har det gått? (Eller var det förra, är så trött för tillfället...)

• zaq1234

Å vad spännande med KUB på måndag Redan..ännu en milstolpe att ta sig igenom.

Ja jag jobbar heltid, men det funkar bra, visst är man väldigt trött på vardagskvällar..men snart är det semester!

• zaq1234

Tyckommig, vad härligt att allt gick bra för dig!
    Jag har inte järnbrist vad jag vet, hade 124 förra fredagen, ska till mvc nästa fredag igen...Går ju ca varannan vecka nu, det blir ett tillfälle där det blir 17 dagar...men jag känner att jag gärna skulle gå dit varje vecka

• zaq1234

Milla, hur resonerade de när du fick ditt datum för KS? Det är ju innan 40+0

• zaq1234

Redan, vilken otrolig överaskning!!!!

Super att allt såg bra ut o att du får gå på koll regelbundet, förstår väl din oro med, men fokusera på att det kommer att gå bra! Stort Grattis!!

Missne, hur har det gått för dig idag?

• zaq1234

Grattis weeme!! Så roligt!!

Fy vad tragiskt milla... Sånt får bara inte hända..

Frk röd Håller tummarna för bra resultat på proverna imorgon!!

Milla, ska du till mvc på fredag? Det ska jag.

• zaq1234

Spännande att höra dina värden sen idag milla. Jag har mitt TUL den 12 juni. Du o jag får nog inga fler Ul om allt ser bra ut på sista TUL. Ingår inte i standard.

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus